Aventuri, Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Rian Johnson

Rian Johnson

The Weinstein Company, Summit Entertainment, Endgame Entertainment

9 Septembrie 2008

29 Mai 2009

<p align="justify"> Pelicula "The Brothers Bloom" se axeaxa pe existenta tumultuoasa si provocatoare a fratilor Stephen si Bloom, doi infractori inraiti care si-au facut un mod de viata din a escroca persoane cu foarte multi bani, carora le exploateaza viciile prin intermediul unor intrigi si planuri extrem de bine organizate.</p><p align="justify"> Dupa o copilarie nefericita, petrecuta in mijlocul a numeroase familii adoptive, Stephen si Bloom hotarasc sa isi asigure un trai confortabil si lipsit de griji materiale prin fraudarea milionarilor excentrici. Obosit insa de fuga continua de politie, Bloom - fratele cel mic - isi exprima intentia de a deveni om cinstit si de a lasa pentru totdeauna in urma trecutul sau infractional, dar se lasa convins de Stephen si de partenerul lor Bang Bang sa puna in scena o ultima lovitura de maestru care sa ii permita un trai linistit pana la finalul vietii, chiar daca eforturile lui de a intra in legalitate ar fi sortite esecului. Victima - in aparenta perfecta - aleasa de catre cei trei escroci este Penelope, o mostenitoare atragatoare, sexy si plina de ciudatenii, careia ii propun o excursie costisitoare in jurul lumii contra exorbitantei sume de 1.750.000 de dolari. </p><p align="justify"> Insa cum socotelile de acasa nu se potrivesc intotdeauna cu cele din targ, in timpul respectivei calatorii Bloom se indragosteste de Penelope si pune intr-un pericol serios reusita planurilor lor. </p>

delfinasu

08.09.2018

Singurul motiv pentru care am fost sa-l vizionez nu m-a dezamagit: atragatoarea Rachel Weisz. Incerc sa imi aduc aminte un film in care talentata actrita, care a devenit de ceva timp una dintre preferatele mele, sa NU fi eclipsat restul distributiei, si nu-mi vine niciunul prin minte. In toate filmele in care am vazut-o a avut o aparitie si o prestatie de exceptie. Abia astept s-o vad si in "The Lovely Bones" si "Agora". Nici in filmul de fata nu face o exceptie si este cireasa de pe tort :) Mi-au placut si secventele filmate la Castelul Peles si la Cazinoul din Constanta. Insa finalul filmului pare putin fortat pentru a avea o turmura neasteptata si nici nu umple golurile pe parcurs din scenariu. Pacat! Se putea face un film mai bun... Ma asteptam sa contina mai multe secvente comice. Merge pentru o duminica ploioasa... DAR NU pentru una insorita! Nota mea: 5.5/10. P.S.: Sper ca "The Hangover" sa fie comedia pe care o astept de mult, la care sa rad cu lacrimi... Vom vedea....

7 7

El_KaPpa

08.09.2018

Am fost zilele trecute la cinema cu gandul ca va fi un film simpatic mai ales ca mi-a placut trailerul (aici fiind toate fazele comice) si descrierea filmului! Surpriza neplacuta a fost ca pe la jumate aproape am adormit! Rachel Weisz face tot filmul, e de nota 10! In rest filmul nu merita mai mult de un 5! Nu il recomand.

8 10

FleurDuMal

08.09.2018

Mie mi se pare un film bun.Scenariul este unul interesant.Atmosfera retro , a anilor 40'-50' este foarte bine redata ,desi nu stii sigur in ce perioada te afli .De asemenea multitudinea de orase cu centrele lor vechi,masinile vechi si felul in care presonajele se imbraca si se exprima da originalitate filmului.Este o comedie inteligenta, cu glume subtile,nesuperficiale.Iar jocul actorilor Brody si Rachel Weisz este unul de calitate.

4 8