The Burrowers

Acțiune, Horror, Western (United States of America)

J.T. Petty

Blue Star Pictures

9 Septembrie 2008

3 August 2021

<p>Anul 1879, Teritoriul Dakota, SUA. Un mic grup de pionieri curajosi pastreaza cateva colonii izolate pe terenurile sterpe, departe de orice urma de civilizatie. Imigrantul irlandez Fergus Coffey este pe cale sa ceara mana iubitei sale Maryanne cand aceasta este rapita intr-o noapte, impreuna cu familia ei. Cei suspectati sunt un grup inamic de indieni. Will Parcher si John Clay, care mai luptasera impotriva pieilor-rosii, formeaza o potera si pornesc sa ii salveze pe colonistii rapiti, luand impreuna cu ei un adolescent naiv care vrea sa-si dovedeasca barbatia, un fost sclav ce isi cauta sensul pe aceasta lume, si pe conducatorul fermei, Fergus Coffey. Insa pe masura ce oamenii incep sa le dispara in noapte, grupul descopera ca prada cautata este mult mai terifianta decat orice lucru uman, iar sansele lor de supravietuire sunt aproape nule.</p>

cristimarc

08.09.2018

Daca e vazut ziua, cu soarele batand in geam si pasarele ciripind, nu prea e de speriat, nici macar pentru cei slabi de inger. Ar ramane cursivitatea actiunii, frumusetile naturii ( nu de cele doua blonde e vorba care sunt moarte si ingropate ci de prerie ), sinceritatea jocului actorilor, aproape toti necunoscuti, dar bine alesi ( Doug Hutchinson in rolul capitanului e la fel de enervant ca si in rolul gardianului din The Green Mile ). Daca, in schimb, e vazut noaptea, de unul singur, umbla fiorii pe sira spinarii. Acum, loc de carcotit poate fi intotdeauna, dar daca ti-ai asumat conventia filmelor horror si anume „eu dau drumul la film, voi imi faceti Buhuhuuu !!!! pe la spate cand ma astept mai putin”, The Burrowers primeste titlul de „Cel mai bun horror al primului trimestru din 2009”.

5 3

Grim.Sonji

08.09.2018

da..un film horror care merita sa fie catalogat un film bun pt genul lui..nu foarte bun..dar bun..actori mai putin cunoscuti..sau chiar necunoscuti..dar..care au surprins prin acting-ul destul de bun..9/10

7 14

doctorlove

08.09.2018

pfff...parerile sunt impartite....Eu ca fan al genului,gasesc acest film...slabut.Pacat ca s-au amestecat lucrurile,pana la un moment dat,actiuinea parea super(pentru un western),apoi lucrurile s-au amestecat intr-un mod nu prea fericit.In fine,nu este timp pierdut degeaba,e de urmarit

1 1