The Campaign

Comedie (United States of America)

Jay Roach

Location Gourmet, Gary Sanchez Productions, Everyman Pictures, Warner Bros. Pictures

9 August 2012

14 Septembrie 2012

<p>Cam Brady e obișnuit cu viața de politician, după ce a fost ales de patru ani în congresul american. Deși s-ar părea că are experiență din campaniile electorale, adevărul e că Brady nu a concurat niciodată cu nimeni pentru voturi, pur și simplu fiindcă nimeni nu s-a mai înscris în cursă să îi fie oponent. După ce Brady dace o gafă majoră în public, doi afaceriști bogați decid să-l dea jos de la putere așa că pun la cale un plan. În ultimul moment, se înscrie în cursă Marty Huggins, un bărbat naiv și neinițiat, dar cu o apariție modestă, care nu are habar cum se trag sforile în politică. Marty, directorul centrului local de turism, e aruncat în lupta politică de cei doi oameni de afaceri influenți care nu-l mai suportă pe congresmanul Cam Brady. Pe măsură ce se apropie ziua alegerilor, Marty se transformă, prin perseverență și ambiție, într-un contra-candidat tot mai puternic, iar acest lucru se datorează faptului că nici el nu mai respectă etica sau regulile, la fel ca și Brady.</p><p> </p>

08.09.2018

The Campaign este o comedie foarte buna,cu multe faze extrem de amuzante si cu o poveste care se potriveste de minune cu cea ce se intampla prin politica noastre in aceste zile. Filmul are o distributie de 5 stele...in acest film pur si simplu Will Ferrell este genial insa si restul distributiei se descurca excelent. The Campaign este un film savuros care promite sa aduca multe momente amuzante.Acum ramane de vazut daca isi va respecta promisiunile pentru fiecare dintre noi.

2 2

rocco123

08.09.2018

O comedie bună cu un un duo perfect de comedie cum sunt Will Ferrell și Zach Galifianakis. Un film bun care te face să râzi de la început până la sfârșit. Deci, nu ratați acest film.

2 6

nevilleee

08.09.2018

Sincer eu ma asteptam la mai mult de la acest film , primele 20-30 de minute sunt foarte amuzante dar dupa devine c-am plictisitor , pacat. Zack si Will joaca foarte bine impreuna as fi vrut sa vad un altfel de film cu ei nu despre politica.

0 2