The Chamber

Crimă, Dramă (United States of America)

James Foley

Universal Pictures, Imagine Entertainment, Davis Entertainment

11 Octombrie 1996

7 Mai 2021

Filmul este bazat pe romanul omonim al lui John Grisham si arata intamplarile prin care trece un tanar ce incearca sa se lupte cu secretele intunecate ale familiei sale. Adam Hall este un avocat ce accepta cazul lui Sam Cayhall, un fost membru al Ku Klux Klan-ului, ce este condamnat acum la moarte. Dar, pentru ca situatia sa fie si mai complicata, Sam este chiar bunicul lui Adam, si in urma cu mai multi ani, a ucis mai multi membrii ai familiei unui avocat evreu

eedy

08.09.2018

O noua ecranizare dupa John Grisham se concretizeaza,din pacate,intr-un film groaznic de slab...oare de ce?

0 1

benonescu

08.09.2018

Chiar daca a aparut la vreo 5 ani dupa ,,Galagia Mieilor" are ceva din scheletul lui. Presupun ca il consider un film bun doar comparativ cu imbecilitatile care se fac acum in 2009 sau din cauza ca incerc un tratament de ,,detoxifiere cinematografica". Oricum un filma mai mult decat OK numai daca ma gandesc la coerenta povestii si la interpretarea lui Hackman.

0 0

Juristul

08.09.2018

Bazat pe un roman al lui John Grisham, filmul dezvaluie destinul unui tanar care, regasindu-si famila dupa mult timp, incearca sa se impace cu rudele sale si cu secretele lor ingrozitoare. Adam Hall (Chris O'Donnell), un avocat de succes din Chicago, este nevoit sa calatoreasca in Mississippi pentru a cerceta cazul lui Sam Cayhall (Gene Hackman). Sam este un membru declarat al Ku Klux Klan si in anii '60 a fost condamnat pentru uciderea unui avocat evreu si a copiilor acestuia. Sam face un ultim apel inainte sa fie condus pe scaunul electric, iar Adam incearca sa faca ceva pentru el.Desi la inceput nu ar vrea sa se implice in acest caz, in care condamnatul nu prea are sanse de castig, Adam descopera ca este nepotul lui Sam. In ciuda propriilor lui convingeri, a silei pe care o simte fata de rasismul bunicului sau si a neincrederii acestuia fata de abilitatile lui, Adam incearca din rasputeri sa-i salveze viata.

0 1