Atacul brigazii usoare

The Charge of the Light Brigade

Acțiune, Aventuri, Dramă, Război (United States of America)

Michael Curtiz, Picha

Warner Bros. Pictures

24 Iulie 2021

<p>În 1854, Geoffrey Vickers și fratele sau, căpitanul Perry Vickers, se află în orașul Chukoti din India cu armata britanică. Perry s-a îndrăgostit de logodnica fratelui său, Elsa, iar cei doi nu știu cum să-i spuna adevărul lui Geoffrey. În timpul unei vizite oficiale a lui Surat Khan, Geoffrey o salvează pe soția acestuia. La scurt timp, Surat Khan omoară toți locuitorii orașului Chukoti și se aliază cu rusii, cu care britanicii se luptă, Elsa și Geoffrey reușesc să scape. După, Elsa îi mărturisește lui Geoffrey că în timpul în care a fost plecat s-a îndrăgostit de fratele lui, iar acesta acceptă adevărul.</p><p>Are loc bătălia de la Balaclava, unde Geoffrey Vickers înlocuiește în secret ordinele scrise de Charles Macefield cu cele a lui Benjamin Warrenton. Vickers ordonă faimosul atac, pentru ca soldații britanici să poată răzbuna moartea oamenilor din timpul masacrului...</p>

MikeWindgren

08.09.2018

E "Atacul cavaleriei usoare", sub numele asta a rulat in cinematografele din Romania vreo 70 de ani.

2 2

sinradu

08.09.2018

„Half a league half a league,/ Half a league onward,/ All in the valley of Death/ Rode the six hundred/ 'Forward, the Light Brigade!/ Charge for the guns' he said:/ Into the valley of Death/ Rode the six hundred.”

1 4

Bachus-B

08.09.2018

un film care mi-a lasat mult de dorit nu ezit sa zic ca scena de la safrsitul filmui este spectaculoasa dar in rest filmul are o actiune destul de seaca ..nici chiar povstea de dragoste dintre cei doi frati si femeia ce le sta in mijloc nu e deloc impresionanta si nu ramai cu mult.... scenele de actiune sunt asia si asia si se opresc cand sa fie mai spectaculoase.... indieni, arabi, englezi, rusi,...un cioktail intrun desert arabic ...poate nu prea i-mi place mie acea perioada in istorie pe la 1850... sau nu am avut asa chef cand am vizionat filmul de acest gen. oricum este ok ....!

1 1