Fantasy, Comedie, Dramă (United States of America)

Tom McCarthy, Tommy O'Haver

Tom McCarthy, Paul Sado

Happy Madison Productions, Golden Spike (II), Next Wednesday Productions

11 Septembrie 2014

13 Martie 2015

<p style="margin: 0px 0px 0in; padding: 0px">Max Simkin lucrează ca pantofar intr-un magazin din New York care a aparținut familiei sale de mai multe generații. Munca nesuferită pe care o are de facut zilnic îl dezamăgește, însă perspectiva lui se schimbă complet atunci când dă peste un vechi suvenir al familiei, care are puteri magice. Max devine capabil să intre la propriu în papucii altora și să vadă lumea din jur cu alți ochi, descoperind cine sunt cu adevarat clienții magazinului său.</p><p style="margin: 0px; padding: 0px"> </p>

Uchaci.Obito

08.09.2018

unde pot vedea filmul in afara de cinema?????????????????????????????????????????????

0 5

mindhunters

08.09.2018

Ai vrea să faci SCHIMB de locuri cu cineva anume? Cred că toată lumea și-a dorit la un moment dat să fie în alt loc, cu alți oameni, „în pielea” altcuiva. Din exterior, viețile altora par atât de simple și frumoase, pline de daruri, ești invidios că felul în care trăiești tu nu se ridică, în ochii tăi, nici la degetul mic al nivelului altora de trai. Dacă ai puțină imaginație, poți oricând să scapi din lumea ta sordidă și să devii un bancher renumit, un cântăreț cu mii de fani sau poate un prezentator TV faimos. Ideea de a putea să „furi” identitatea altcuiva atunci când te încalți cu papucii săi este faină rău, putea fi exploatată mult mai bine, pentru ca povestea să fie într-adevăr și comedie și dramă și fantezie. Din păcate, filmul este destul de slab, momentele comice le numeri pe degete, iar drama e, totuși, superficial tratată, la fel cum se întâmplă și cu latura fantasy a poveștii. Această producție nu iese atât de mult în evidență pe cât ar trebui – nu e mult mai proastă decât alte filme în care joacă Sandler, dar nici nu reușește să impresioneze cum au făcut-o altele, ca de exemplu Click, ce se încadrează cam în aceleași genuri. Îmi pare rău de subiect, pentru că e chiar haios și ar fi putut ieși multe poante bune și situații amuzante din povestea asta. Adam Sandler pare obosit în rolul ăsta – știu, așa trebuia să-l portretizeze pe cizmarul nefericit care sare în papucii altcuiva imediat ce-și dă seama că poate să scape de viața lui banală. Dar mă așteptam să fie mai plin de viață odată ce face marea descoperire; Steve Buscemi nu reușește să facă nici el mare lucru, bine că nici rolul nu-i permite prea multe. Dustin Hoffman are o scurtă apariție care nu poate totuși să salveze filmul, la fel cum nu o face nici cea a lui Method Man, care e totuși cel mai haios și te face să-l urmărești cu plăcere. Mi-a plăcut mesajul poveștii, de a aprecia ceea ce ai, de a munci pentru a-ți făuri un VIITOR frumos, de a nu tânji după ceea ce au alții pentru că, deși nevăzute, problemele lor sunt la fel de reale ca ale tale. Dar prea s-a insistat pe cursa asta nebună a lui Max, care vrea să trăiască viețile a cât mai mulți oameni.E posibil să fi avut așteptări prea mari deoarece m-a atras ideea filmului și chiar eram curioasă să văd ce ar face un om dacă i s-ar oferi această oportunitate incredibilă de a trăi viața altcuiva. Poate de aceea am fost dezamăgită de poveste, căci speram să fie mult mai bine pusă la punct și tensionată. Poate sunt eu pretențioasă, dar începuse așa frumos povestea, parcă era un basm, cu magie și copii minunându-se de ceea ce le este dat să vadă. Pe parcurs însă, magia se pierde și e păcat; de urmărit doar dacă sunteți fani Sandler.

4 4

stricted

08.09.2018

O ZI ÎN PANTOFII ALTCUIVA este o poveste despre maturizarea unui adult, care arată că nu e niciodată prea târziu să devii ceea ce eşti cu adevărat. E o fabulă despre America modernă, despre problemele actuale economice şi despre cum familia, meşteşugurile şi responsabilitatea socială îţi pot conferi adevărate superputeri.

2 22