The Color of Money

Dramă (United States of America)

Martin Scorsese, André van der Hout, Adri Schrover, Tonnie Dinjens

Touchstone Pictures, Silver Screen Partners

7 Octombrie 1986

3 Decembrie 2020

Jucatorul de biliard pe bani Fast Eddie Felson il gaseste intr-un bar pe Vincent, un tanar si promitator jucator de biliard. Eddie vede in Vincent copia lui din perioada tineretii sale. Asa ca Eddie se ofera sa-l invete pe Vincent cum sa castige bani din biliard. Vincent se codeste initial, dar apoi accepta si astfel Eddie ii ia pe Vincent si pe iubita tanarului, Carmen intr-o calatorie in jurul Americii cu scopul de a-l invata pe Vincent tainele meseriei

Lili

08.09.2018

Sfarsitul se putea face mai bun.... Un film cu " tanarul " Tom Cruise care isi arata potentialul ;).... Nu-l ratati ! :)

2 2

Andrei426Hemi

08.09.2018

un film foarte bun doar ca sfarsitul lasa de dorit , parerea mea

1 4

crn

08.09.2018

Sequel dupa celebrul "The Hustler", Culoarea Banilor, pe langa ca este incomparabil mai slab decat originalul, dar este si un film slab in sine. Dramaturgia are multe scapari, si multe momente importane sunt prezentate printr-un montaj rapid de cateva cadre filmate de parca ar fi Matrix, astfel incat dintr-o data te trezesti cu schimbari majore in poveste de care inainte sa bei o gura din cafea nici nu aveai habar. Filmmul are travlinguri lungi si rapide, un motaj alert, elemente care te-ai astepta sa fie intr-un film despre un cu totul alt sport decat biliard. Dar probabil ca Scorsese a primit un scenariu asa de prsot, incat a zis ca o sa-l filmeze cat mai neconventional ca unele greseli in poveste sa nu fie asa de evidente. Ei, nu i-a iesit. In "The Hustler", Fast Eddie era un tanar talentat la biliard, care invata ca sa castigi nu e totul, ca sunt lucruri mult mai importante ce pot fi pierdute decat un joc de biliard. In acest film, acelasi personaj peste 25 de ani, se pare ca a uitat toate aceste lucruri si se comporta ca usi cum daca nu ar avea bani ar ramane fara oxigen. Ca sa nu mai vorbim ca principalul conflict al personajului lui Tom Cruise in acest film e ca nu poate sa arate lumii tot timpul cat de bun este el la acest joc. Paul Newman juca bine in aproape orice film aparea, si singura secventa care e chiar bine jucata din acest film e cea dintre Forest Whitaker si Paul Newman. De Tom Cruise multi oameni zic ca e un actor bun, si acei oameni sunt in mare parte femei, care zic asta in mare parte pentru ca omul arata bine. Dar ca actor e departe de a fi macar decent in acest film, nefacand altceva decat sa se maimutareasca, si sa aibe genul de atitudine pentru care te-ai astepta ca intr-o sala de biliard sa primeasca mai multe tacuri in cap. Daca Scorsese i-a zis sa joace asa, atunci e bizar. Un alt defect al filmului este lipsa unui antagonist. Sunt doua personaje masculine principale, dar nici unul nu e antagonist. In "The Hustler", Bert Gordon era un personaj malefic, manipulator, care distrugea tot ce avea viata si caracter. In Culoarea Banilor, nu mai e vorba de asa ceva. Acesta e un film mai mult despre biliard, si mai putin despre oamenii care il joaca. Iar finalul a venit de parca producatorii i-ar fi zis lui Scorsese ca nu mai are voie sa adauge un minut in plus de film. Un film slab din aproape toate punctele de vedere.

2 2