The Condemned

Acțiune, Thriller (United States of America)

Scott Wiper

Condemned Productions, Sidestreet Entertainment, WWE Studios, Colossal Entertainment, New Wave Entertainment, Lionsgate

27 Aprilie 2007

13 Iulie 2007

<p>Filmul are la baza materializarea unui proiect "diabolic" al unui multimilionar excentric, practic o lupta pentru viata si libertate in care angreneaza 10 criminali periculosi. Scopul jocului , transmis live pe internet, este eliberarea din puscarie, dar doar unul se poate bucura de premiu. Ceilalti trebuie doborati.</p><p> Printre acestia si Jack Conrad, un personaj ciudat, aflat intr-o inchisoare din America Centrala, care de fapt este singurul care nu intra in arhetipul de concurent, dar care va participa la cursa pentru libertate.</p><p>Dupa "achizitionarea" concurentilor acestia sunt aruncati pe o insula pustie si sunt lasati sa isi arate fiecare partea criminala a comportamentului lor. Desi se organizeaza in grupuri pentru a fi mai puternici, scopul final conteaza.</p>

rats

08.09.2018

WGA does Hollywood. Again.

1 4

Patronu

08.09.2018

O clonă nereuşită de The Running Man şi Escape from Absolom ce are în centru un dulap pe post de erou (Steve Austin fost wrestler profesionist), mai scump la vorbă şi decât Arnold. Filmul e plictisitor, nu are ritm, acţiune, actori, absolut nimic în afară de momente jenante. Nu pot să-l recomand cuiva.

7 11

jurnalistul

08.09.2018

Nici macar scenariul fimului nu este original, ce mai vorbim de alte elemente ce definesc un film - decoruri, muzica, regie etc. De aceea nici nu doresc sa-mi expun parerea legata de film in sine. Nu as avea ce... As dori decat sa amintesc faptul ca mesajul subliminal al filmului este, totusi, actual si dureros de prezent. Ne place violenta, ne place sa vedem violenta, indiferent de forma ei - crime, suporteri pe stadioane, manele s.a. - si ne place, daca se poate, sa fie si in direct. Si cred ca am fi dispusi si sa platim pentru asta. dar, este alta poveste. Sa ramanem la film... Cu ce sa ramanem ? Pai cu o noua victorie (pusa pe pelicula) a Americii (soldatul Delta Force) contra cui vrem noi sau ei...

0 4