Acțiune, Thriller, Aventuri, SF (United States of America, Canada, Germany)

Jon Amiel

Cooper Layne, John Rogers

Paramount, David Foster Productions, Horsepower Films, Core Productions, LivePlanet, Munich Film Partners New Century & Company (MFP) Core Productions

28 Martie 2003

24 Noiembrie 2020

Geofizicianul Dr. Josh Keyes descoperă că o forță necunoscută a provocat oprirea din rotație a nucleului interior a Pământului. Cu câmpul magnetic al pământului în curs de deteriorare rapidă, atmosfera noastră începe practic să se rupă pe la cusături cu consecințe catastrofale. Pentru a rezolva criza, Keyes, împreună cu cei mai talentați oameni de știință ai lumii, călătoresc către nucleul Pământului. Misiunea lor: detonarea unui dispozitiv care va reactiva nucleul.

cezarica98

08.09.2018

parerea mea este; ca distributia filmului de fata este pusa aiurea si moderatoru care a verificat a fost pe dinafara. Distributia filmului THE CORE din 2003 este:Aaron Eckhart-josh keyes, Hilary Swank-rebecca childs, Stanley Tucci-Dr. conrad zimsky, Alfre Woodard-stick, Tcheky Karyo- sergei putechin, Richard Jenkins-gen.thomas purcell,Bruce Greenwood-col.robert iverson, Deleroy Lindo-dr.edward brazleton, Dj. Qualls-"sobolanul", Nicole Leroux-mama, Regizor-Jon Amiel, Scenarist-Cooper Layne, John Rogers, Producator-Cooper Layne, Daniel Foster, Sean Bailey, Coloana sonora-Christopher Young. Un film cu un subiect interesant, cu efecte bine realizate, un film care reuseste sa trezeasca semne de intrebare, un realism in naturaletea discutiilor intre personaje in momente dificile, mai ales in nava, partea cu cristalele este super. Un film original,comercial si stiintific. Il recomand!

5 1

Alisuk

08.09.2018