The Count of Monte Cristo

Dramă, Aventuri (United States of America)

Rowland V. Lee, David Bourla

Philip Dunne, Dan Totheroh, Rowland V. Lee, Harvey F. Thew, Steve Oedekerk

Edward Small Productions

3 August 2020

<p>Căpitanul Leclere face un scurt popas cu corabia sa pe insula Elba unde primeşte o scrisoare de la exilatul Napoleon, scrisoare ce trebuie să ajungă la un om de încredere din Marsilia. Lovit de o boală, Leclere încredinţează scrisoarea celui mai de încredere membru al echipajului, secundul său Edmond Dantes, care promite că va duce plicul în siguranţă la destinatar. Ajuns cu bine în portul Marsilia, Edmond este în al noulea cer când iubita sa Mercedes acceptă să-i devină soţie, însă bucuria este de scurtă durată, el fiind arestat şi acuzat pe nedrept de conspiraţie împotriva regelui Louis al XVIII-lea şi dus pe insula unde se află închisoarea Chateau d'If. După opt ani, un alt deţinut pe nume abatele Faria, ajunge dintr-o eroare de calcul exact în celula lui cu tunelul la care săpa de ceva vreme. Beneficiind de vastele cunoştinţe ale abatelui şi de secretul unei comori fabuloase ascunse pe o insulă, în mintea lui Edmond încolţeşte planul de răzbunare. Profitând de moartea bunului său prieten, reuşeşte să evadeze băgându-se el în sacul cu care bătrânul abate urma să fie aruncat în mare de pe zidurile închisorii. După ce este salvat din apă de o barcă a contrabandiştilor şi găseşte comoara din insulă, se autointitulează Contele de Monte Cristo iar răzbunarea aşteptată de 20 de ani poate începe.</p>

Bci2

08.09.2018

Produs dupa faimosul roman al lui Alexandre Dumas pere -tatal, se abate intrucitva de la textul cartii insa jucat extrem de bine in rolurile principale cu Robert Donat si actrita Elissa Landi -- Mercedes., iubita lui Edmond dantes--aka Contele de Monte Cristo--dupa numele insulei unde si-a luat comoara, dupa ce... dar trebuie sa vedeti filmul! Film captivant, de neuitat si neegalat pe aceasta tema, cu multe subtilitati si drame morale, excelent scenarizat si regizat. Unul dintre filmele nemuritoare de vazut si revazut la orice virsta.

0 5