The Crazies

Mister, Horror, Acțiune (United States of America)

Breck Eisner

Penn Station Entertainment, Participant Media, Overture Films, Imagenation Abu Dhabi FZ

26 Februarie 2010

25 Octombrie 2020

David Dutton este seriful micului si placidului orasel Ogden Marsh, exemplu perfect al suburbiei americane. Toti se cunosc intre ei formeaza o comunitate aparent fericita si multumita de sine. La un momentdat insa lucrurile scapa de sub control si micul stabiliment edenic se destrama. Unul cate unul, locuitorii din Ogden Marsh incep sa dezvolte comportamente homicidale. Nu mai tin cont de sentimete, grade de rudenie sau auto-cenzura sociala. Pe scurt, sunt loviti de nebunie si devin ucigasi monomaniaci. Comportamentul deviant al acestora este cauzat de o toxina eliberata in sursa de apa potabila a oraselului. Seriful impreuna cu sotia sa insarcinata si cu alti doi ne-infectati, sunt obligati sa lupte impotriva bestiilor umane pentru a supravietui si a scapa dintr-un oras aflat in carantina si inconjurat de armata care primeste ordin sa nu lase pe nimeni sa intre sau sa iasa din oras.

Vader

08.09.2018

Am vazut trailerul la acest film si se anunta a fi un film interesant. Desigur trailerul nu reflecta neaparat realitatea insa in cazul acesta sper sa o reflecte. Un film cu multa actiune, zombie dar nu chiar zombie, armata. Din partea lui Romero au venit multe filme bune de acest gen. Cel mai recent si mai bun film al sau (sunt altele mai noi dar nu prea reusite) a fost "Dawn of the Dead" in 2004 care si acela a fost un remake.

4 14

scraw

08.09.2018