Acțiune, Aventuri, Animaţie, Comedie, Familie, Fantasy (United States of America)

Kirk De Micco, Chris Sanders

Kirk De Micco, John Cleese

DreamWorks Animation

20 Martie 2013

22 Martie 2013

CROODS este comedie animată în 3D care urmărește prima familie modernă a lumii pe parcursul călătoriei lor de-a lungul vieții. Atunci când peștera care le fusese casă este distrusă - împreună cu restul lumii lor - familia Crood este obligată să pornească în prima călătorie pe drumul (sau calea) familiei. Zguduiți de conflicte generaționale și întorsături seismice, Familia Croods descoperă o lume nouă incredibilă, plină de creaturi fantastice și un viitor cum nici nu-și imaginaseră vreodată.

alina8iuga

08.09.2018

Cele mai resuite scene 3D sunt in desenele animate. Chiar si numai pentru asta merita vazut filmul. Animatia, culorile si imaginea sunt la superlativ ... sa vedem cum este povestea.

1 1

Montara

08.09.2018

Mi-a placut ideea filmului de a-ti folosi propria imaginatie, de a cauta sa construiesti lucruri noi. Pentru cei mici este superb, merita dusi sa-l vada. Pentru adulti nu o sa fie chiar asa de bun, are momente in care este prea tras de par, mai ales spre sfarsit.

0 0

AlinaIrascu

08.09.2018

Pana astazi, cea mai buna animatie pentru mine era Ice Age, insa acum i-a luat locul aceasta animatie careia nu am ce sa-i reprosez. Este absolut superba! Am ras cu pofta pe tot parcursul celor 98 de minute. Este plina de intamplari hasli, multe dintre ele fiind originale (exemplu: modul in care faceau fotografii ). Aventura cat cuprinde, culori si imagini superbe, personaje care mai decare mai interesante si mai frumos desenate. Un 3D exceptional,o coloana sonora la fel...ce sa mai zic (?) numai cuvinte de lauda am la adresa lui. Toata sala a ras cu pofta. 99% au iesit cu zambetul pe buze, iar copiii inca vorbeau si se distrau pe seama ultimelor imagini. Frumos! Il recomand cu caldura... merita toti banii!

14 1