The Cure

Dramă, Familie (United States of America)

Peter Horton

Universal Pictures, Island World

21 Aprilie 1995

25 Octombrie 2020

Adolescentii Erik(Brad Renfro) si Dexter(Joseph Mazello) sunt vecini,dar intre ei trebuie trecut un zid fiindca toata lumea stie ca ultimul are SIDA. Erik escaladeaza bariera,si nu numai ca il ia pe bolnavul izolat sub protectia sa,dar devine si motorul unui experiment stiintific:isi convinge prietenul sa caute impreuna leacul bolii in infuzii de plante,dulciuri si,cand afla ca un medic de la New Orleans ar fi gasit un remediu,fug impreuna spre indepartatul oras.

miss.jo

08.09.2018

Doamne!!...nu imi vine sa cred,am dat peste film din intamplare,e chiar adevarat ca atunci cand cauti ceva nu gasesti ,dar cand numai ai nevoie de acel ceva si ai uitat complet de el il gasesti;))...filmul l-am vazut intr-o seara la TV,pe atunci nu aveam internet deci nu aveam cum sa caut detalii despre filmul pe care tocmai il vazusem...chiar nu-mi vine sa cred ca am dat peste filmul asta,sincer,a fost unul dintre cele mai emotionante filme pe care le-am vazut pana acum,oricine cred ca ar scapa cateva lacrimi...prietenia si devotamentul personajului

1 0

cryssbest

08.09.2018

Este un film cu adevarat emotionant. Devotamentul unui prieten adevarat nu are limite ... Nu-mi pot gasi cuvintele potrivite, deoarece filmul a intrecut cu mult asteptarile mele. Contextul filmului il reprezinta portretizarea fidela a unei prietenii "interzise". Un copil ce dovedeste un caracter integru versus prejudecatile unei societati stupide. Merita vizionat de orice om ... inimos. Paradoxal si totodata tragic nu este faptul ca un baietel are SIDA, ci felul in care abordeaza societatea in care traim aceasta problema ! Acesta este adevaratul mesaj pe care filmul il transmite! Prietenia - si implicit devotamentul uluitor al lui Erik fata de Dexter - chestiuni ce se vor subintelege, char daca apar minunat transpuse! Nota 10.

0 0

ramona03

08.09.2018

wow..tin minte ca am vazut filmul asta la tv cand aveam 10 ani si m-a impresionat profund...nu i-am retinut numele..dar m-am gandit la el....acum au trecut 6 ani si l-am gasit din intamplare pe net....si cat l-am cautat....dar acum as vrea sa-l revad si nu gasesc niciun site cate sa-mi dea aceasta posibilitate....cn stie vreun site ...sa ma ajute..multumesc mult

0 0