Acțiune, Aventuri, Thriller (United States of America)

William Tannen

Bruce Haskett

Nu Image, North by Northwest Entertainment, Millennium Films

21 Noiembrie 2005

20 Septembrie 2021

John Shepherd,un fost politist,acum detectiv particular specializat in cazuri de rapiri de persoane,traieste cu simtul vinovatiei pentru ca nu a reusit sa o salveze pe tanara Ruth Mueller din mainile unor raufacatori,care au ucis-o.Obsedat inca de faptul ca a ajuns prea tarziu si a gasit-o moarta pe fata,reuseste ulterior sa dejoace o noua tentativa de rapire la care asista din intamplare,victima urmand sa fie Elizabeth Teller,nepoata unui renumit slefuitor de diamante.Din pacate nu poate face acelasi lucru cu unchiul lui Elizabeth,Isaac Teller,care este dat disparut si se banuieste ca rapirea lui are legatura cu furtul unuia dintre cele mai sacre artefacte religioase din Israel,numit pieptarul lui Aaron,care contine cateva pietre pretioase printre care si doua diamante extrem de valoroase,fiecare avand peste 500 de karate, disparut dintr-un centru de sapaturi din Sinai in urma cu ceva timp.John accepta onorariul de 20.000.de dolari de la Elizabeth si porneste in cautarea unchiului ei,nestiind ca in afacere sunt implicati fosti nazisti,Interpolul,chiar si guvernul SUA.

remyy63

08.09.2018

Da,filmul a fost facut pe vremea cand Chuck Norris avea 65 de ani,acum,in 2011 ,are 71 de ani.Pentru fanii actorului,care am vazut din pagina sa ca nu sunt putini,o vizionare merge,filmul fiind in nota bine cunoscuta a maestrului in arte martiale,putin poate mai lejer,avand in vedere si varsta actorului amintita la inceput.Joanna Pacula,parca mai frumoasa ca niciodata,a fost ,,coechipiera,,lui Chuck in acest film.Povestea este interesanta pana la urma,repet,o vizionare merge!!!

6 4