The Da Vinci Code

Thriller, Mister (United States of America, Malta, France, United Kingdom)

Ron Howard

Columbia Pictures, Imagine Entertainment, Skylark Productions, Government of Malta

17 Mai 2006

19 Mai 2006

Cand respectatul expert in simbolistica religioasa Robert Langdon este citat la Luvru de politia judiciara franceza, condusa de Bezu Fache, afla cu stupoare ca el este suspectul nr. 1 pentru asasinarea directorului muzeului. Ajutat de o agenta guvernamentala experta in criptografie, Sophie Neveau, Robert evadeaza si incearca sa descifreze lantul de coduri si puzzle-uri care ii apar in cale. In calea lor dezleaga secrete ascunse de mii de ani care pun la indoiala istoria bisericii crestine, se ciocnesc de forte oculte foarte puternice, iar indiciile ii fac de cele mai multe ori sa creada ca au ajuns ba la capatul cautarilor, ba la un nou indiciu dintr-un sir nesfarsit.

111 Ordonare după: | |

tzepeshgr

08.09.2018

De ce? Pentru ca sper ca filmul sa fie macar pe jumatate bun cat a fost cartea. Daca este asa si se respecta cartea, eu cred ca va fi un film exraordinar.

1 7

Incoruptibilul

08.09.2018

Vanduta in 12 milioane de exemplare, in topul celor mai citite carti de un an si jumatate, “ Codul lui Da Vinci “ iti taie rasuflarea. Iisus ar fi fost casatorit cu Maria Magdalena si ar fi avut urmasi care au condus Franta Evului Mediu. Aceasta este povestea socanta, iar seva ei se afla in operele lui Da Vinci. Acum, ecranizarea romanului lui Dan Brown se spera a avea un la fel de mare succes.

19 22

idyllo

08.09.2018

Am zis "nu prea" dar ar fi fost mai bine doar "nu". Nu este un film extraordinar. Chiar daca cinematografia dupa parerea mea a fost ireprosabila, iar jocul actoricesc... la fel, filmul nu se va putea niciodata ridica la nivelul cartii. "De ce?" Pentru ca e dificil sa ecranizezi trairile sufletesti, si la un asemenea volum de informatii, esti nevoit sa omiti cateva pentru a te incadra in 2 ore si ceva cat sa nu se plictiseasca publicul. Cei ce nu au citit cartea probabil vor aprecia filmul, dar e o cu totul alta experienta decat acesta. Pelicula se grabeste sa enumere toate faptele incat nu mai are timp sa se axeze pe emotiile umane, scapand de asemenea din vedere si alte elemente care au fost pe deliciul cititorilor. Per ansablu un film de nota 7.5, mai mult datorita imaginilor decat scenariului.

16 9