The Dark Knight

Dramă, Acțiune, Crimă, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Christopher Nolan

DC Entertainment, DC Comics, Legendary Entertainment, Syncopy, Warner Bros. Pictures

16 Iulie 2008

25 Iulie 2008

Batman mărește miza în războiul lui contra crimei. Cu ajutorul locotenentului Jim Gordon și a procurorului general Harvey Dent,Batman se pune să dezarmeze organizațiile criminale rămase care distrug străzile.Parteneriatul se dovedește a fi efectiv, Dar ei se găsesc repede pradă a unei guvernări a haosului dezlănțuită de un geniu criminal în ascensiune cunoscut de cetățenii terorizați ai Gothamului ca Glumețul (Joker).

266 Ordonare după: | |

cristimilan7

08.09.2018

Unul dintre cele mai bune filme ale anului. Heath Ledger ar merita un Oscar ...

0 0

luka_crc

08.09.2018

O prima jumatate de film execrabila,aproape telenovelistica,hai s-o spunem pe aia dreapta,omul daca vrea poate sa-l scoata de unul singur pe Putin din Kremlin! Sa fim seriosi,cum iti poti imagina numai ca poate circula un avion strain in spatiul aerian chinezesc basca sa se plimbe linistit prin Hong Kong si sa mai ajunga intreg acasa. O a doua parte intradevar ce merita apreciata insa per total mie mi s-a parut mai slab decat Begins.

1 2

anacretiu

08.09.2018

un film care pe buna dreptate ar trebui sa intre in istoria cinematografiei! chiar intrece orice asteptari, si se vede ca asta nu este doar din cauza regizorului, sau a unuia dintre personaje, ci din dedicatia toturora. toti actorii interpreteaza magnific (Heath Ledger chiar merita Oscarul pentru acest rol, sa nu va mai aud ca l-a primit din simpatie!), regizorul a facut o treaba memorabila, scenaristii, editorii de imagine, de sunet, TOTI! dar pot eu sa laud acest film 3 zile si 3 nopti ca tot nu pot sa il decriu la fel de bine, si sa va fac o imagine mai buna decat daca l-atzi vedea si voi! o sa ziceti ca exagerez, dar si acest film in opinia mea face parte din categoria filmelor pe care daca nu le-ai vazut ai trait de geba! si finalul intr-adevar poate parea un pic cam brusc, dar jokarul dispare atat de misterios si de neasteptat, deoarece asta s-a intamplat si cu interpretul sau... 10 cu stelutza si cu muuulte felicitari!

6 2