The Dark Knight Rises

Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Christopher Nolan

Syncopy, Legendary Entertainment, DC Entertainment, Warner Bros. Pictures

16 Iulie 2012

27 Iulie 2012

După moartea procurorului general Harvey Dent, Batman își asumă responsabilitatea pentru crimele lui Dent pentru a-i proteja reputația din urmă a procurorului și este vânat ulterior de departamentul de poliție al orașului Gotham. Opt ani mai târziu, Batman o întâlnește pe misterioasa Selina Kyle and și pe ticălosul Bane, un nou conducător terorist care-i copleșește pe cei mai buni din Gotham. Cavalerul negru iasă din nou la suprafață pentru proteja orașul care l-a catalogat drept inamic.

hansul

08.09.2018

b

0 0

fenomenoromanesc

08.09.2018

Foarte rara este ocazia de a vedea un film cu adevarat exceptional,iar the Dark Knight Rises a fost un asemenea film!Christopher Nolan este un regizor genial,care dupa ce a dat nastere acestei francize cu Batman Begins si the Dark Knight,incheie seria cu acest film nemaipomenit.Am avut unele asteptari,extrem de mari,pentru acest film,deoarece the Dark Knight a fost si el cu mult peste asteptarile mele.Pot spune ca si acesta mi-a intrecut extrem de mult asteptarile.A fost un film foarte intunecat,un film sumbru,un film extraordinar de intens si de captivant,inca din primele momente.Clar a avut mult mai multa actiune decat partile precedente,insa sa nu va asteptati ca este vreun fel de "the Avengers",in care efectele speciale au facut un mare spectacol,insa au pus in umbra scenariul.Acest film are insa un fir narativ extraordinar.Un scenariu extrem de bine pus la punct,si fara indoiala,efectele speciale sunt si ele nemaipomenite.De remarcat cat de bine realizat este designul noii masini zburatoare a lui Batman,insa si scena in care locuitorii din Gotham impreuna cu toti "villanii" din film incep batalia.Nu este niciun efect special in asta si este cu adevarat remarcabil.Un alt moment trasnet este cel in care stadionul Gotham se prabuseste.Totul este perfect realizat.Nici de un acting excelent nu ducem lipsa.Noul actor,Tom Hardy,este un actor genial.Joaca perfect rolul lui Bane,i se poate vedea raul in ochi.Este terifiant!Anne Hathaway se potriveste si ea de minune in rolul lui Catwoman,iar Christian Bale ne dovedeste iar,cat de bine a fost ales pentru rolul lui Batman.Insa si toti ceilalti actori au facut si ei o treaba foarte buna:Morgan Freeman,Gary Oldman,si toti ceilalti.Dialogurile sunt excelente,replicile sunt excelente.In concluzie,acest film este o adevarata bijuterie.Fara indoiala,acesta este cel mai bun si mai spectaculos film cu Batman,insa si cel mai bun al lui Christopher Nolan.Fiecare poveste grozava,merita un final epic,iar the Dark Knight Rises este fara indoiala acel final pe care l-am asteptat cu totii pana acum.Duce toata povestea la o anumita concluzie.O productie cu super eroi cum nu s-a mai vazut pana acum.Nota mea,10 din 10,pentru acest Batman,care este la cel mai inalt nivel calitativ posibil,si care duce povestea in cote neasteptate.De vazut!

52 16

marviss

08.09.2018

Sincer sa fiu , chiar nu stiu ce sa mai spun, ce sa mai comentez. Vad ca "fenomenoromanesc" a punctat excelent fiecare lucru PRO acestui film , si-l aplaud ca a fost "scurt" si la obiect , nemaiavand ce sa mai aduc in plus fata de cele spuse de el . Subscriu in totalmente commentul de mai sus , intradevar filmul este pur si simplu genial din toate punctele de vedere !!! Christopher Nolan a dovedit inca odata ca este unul dintre cei mai buni regizori in momentul de fata . Poate nu a fost mana lui , poate da ( bravo lui ), insa ma bucur ca am avut sansa sa revad actorii care au jucat in INCEPTION , precum Tom Hardy, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, si Cillian Murphy, actori bineinteles foarte buni. NOTA 10 ---- FARA DOAR SI POATE------ IL RECOMAND

4 6