The Dark Side of the Sun

Dramă, Romantic (United States of America, Serbia, Canada)

Božidar 'Bota' Nikolić, Roman Polański

Avala Film, Cinequanon Pictures International Inc.

21 Decembrie 1988

26 Noiembrie 2020

Rick sufera de o boala misterioasa ce nu-i permite contactul direct cu lumina soarelui, asa ca este nevoit sa poarte tot timpul un costum special si o masca ce ii acopera fata. Dupa ce o cunoaste pe o actrita de teatru venita in turneu in orasul sau, Rick decide sa traiasca macar o zi ca un om normal si isi convinge tatal protector ca pentru dragoste merita sa-si sacrifice viata.

floryynn

08.09.2018

nu pot spune ca este un film extraordinar, finalul nu mia placut foarte mult deoarece ma asteptam la altceva , ii bun de vazut cand nu ai altceva de facut.

1 2

SnowAngel

08.09.2018

Calatorind in cautarea unui tratament impotriva unei grave boli de piele, un barbat (Brad Pitt) descopera libertatea si dragostea adevarata.

1 0

SnowAngel

08.09.2018

Rick (Brad Pitt) suferă de o foarte rară boală a pielii, care îl condamnă la nefericire. Dacă se expune cât de puţin la soare, se îmbolnăveşte şi moare. Pentru ca să fie protejat, Rick este obligat să-şi acopere trupul - din călcâie până în creştetul capului - cu un material subţire de piele. Pentru a-i găsi un leac, părinţii săi îl duc într-o staţiune balneo-climaterică din Yugoslavia. Aici vede într-o bună zi pe stradă o femeie de care se îndrăgosteşte nebuneşte. Paralizat de iubire, el decide că este timpul să-şi dea jos masca şi să-şi rişte propria existenţă pentru a o cuceri pe cea care l-a fermecat. Femeia este o actriţă, pe nume Frances, care-i împărtăşeşte sentimentele, ceea ce îl sfâşie pe Rick. Fericit că este iubit de femeia vieţii sale, Rick simte gustul morţii când este cu ea, dar îi este aproape imposibil să-i dezvăluie secretul. Mare parte din acest film ciudat, în care alegerea iubirii aduce moarte, a fost filmat în fosta Yugoslavie, cu un an înainte de dezintegrarea acestei ţări.

1 0