Horror, Acțiune, Thriller, SF (United States of America, Russia)

Chris Gorak

Jon Spaihts

Regency Enterprises, Bazelevs Production, The Jacobson Company, New Regency Pictures, Summit Entertainment

22 Decembrie 2011

13 Ianuarie 2012

Cinci tineri nord-americani sosesc în capitala Rusiei pentru a petrece o vacanță de vis într-o metropolă despre care nu cunosc prea multe amănunte, dar care este renumită pentru frumusețe și pentru distracțiile pe care le pune la dispoziția turiștilor, dar, după ce își petrec câteva zile vizitând punctele de atracție și frecventând cluburile de noapte, cele doua fete și cei trei băieți se trezesc blocați într-un oraș invadat de o specie extraterestră malefică, care dezintegrează deopotrivă oameni și animale și care devorează toate sursele de energie electrică.

Molfuzul

08.09.2018

Singurul lucru demn de remarcat în acest moment este faptul că sinopsisul postat aici de către "micasirenaramona" este identic cu cel postat pe site-ul "Cinemagia" de către "Al3xX09, robbiex2". Cum rămâne cu ceea ce este scris cu roșu pe fiecare pagină a acestui site: "Atentie: parerile copiate de la alti utilizatori, de pe alte site-uri sau din alte surse vor fi sterse, iar utilizatorul va fi depunctat, avertizat si banat in cazul repetarii!"? Cine pe cine plagiază ?

3 7

Molfuzul

08.09.2018

Nu mă voi apuca aici să fac, precum alții, considerații (mai mult sau mai putin avizate) privitoare la acting, regie, unghiuri de filmare, decoruri s.a.m.d. Ăsta, zic eu, este apanajul criticilor de specialitate. În fond, aceasta rubrică se numește "Părerea voastră" și nu "Recenzie film". Voi scrie doar ce m-a marcat pe mine (sau nu) în cursul vizionării. Dacă ar fi să tratez acțiunea acestui film ca pe un personaj, m-aș exprima cam așa: un alergător bun care obosește repede. Își mai revine, din când în când, dar pentru scurte perioade de timp.Sincer să fiu, în prima parte, nu mi-am putut dezlipi ochii de la film. Dupa aceea...hmmm... a devenit, parcă, puțin cam static, acțiunea începând să treneze, devenind doar un pretext, o punte de legatură între cele cateva faze foarte bune pe care, oricum, le văzusem în trailer. Poate mă înșel eu, dar asta a fost senzația pe care am avut-o, sau poate aveam eu așteptări prea mari de la acest film, a carui apariție o pândeam de câteva luni- inițial filmul trebuia să apară pe la începutul verii- și al cărui trailer părea să promită destul de multe. Chiar si așa, un bun prilej de a admira multe din monumentele arhitecturale ale Moscovei. În concluzie, un film bun- dar nu extraordinar- pe care l-am urmărit cu plăcere. Am remarcat, în mod special, atmosfera tensionată la care a contribuit din plin o coloană sonoră inspirată a cărei prezență am resimțit-o în permanență.

6 6

RememberMe

08.09.2018