Acțiune, Dramă, Horror, SF (United States of America)

Douglas Aarniokoski

Luke Passmore

Faction M, Preferred Content, Guy A. Danella Productions

15 Septembrie 2011

25 Iulie 2021

<p><span><span class="hps"><span><span class="hps">Un grup</span> <span class="hps">de cinci</span> <span class="hps">supraviețuitori</span><span>,</span> <span class="hps">înarmați cu</span> <span class="hps">puști</span><span>,</span> <span class="hps">topoare și</span> <span class="hps">macete,</span></span></span><span class="hps"> luptă </span><span class="hps">pentru supravieţuire</span> <span class="hps">într-un viitor</span> <span class="hps atn">post-</span><span>apocaliptic</span>. Înfometaţi şi epuizaţi,</span><span><span class="hps"><span><span class="hps"> găsesc </span><span class="hps">adăpost</span> <span class="hps">într-o fermă</span> <span class="hps">abandonată</span> <span class="hps">aparent</span> <span class="hps">în condiții de siguranță</span><span>.</span></span> C</span><span class="hps">urând ei se vor </span><span class="hps">lupta pentru a</span> <span class="hps">rămâne în viață</span> <span class="hps">cu</span> <span class="hps">o bandă de</span> </span><span><span class="hps">prădători</span><span> </span></span><span><span class="hps">însetaţi de sânge</span><span>.</span></span></p><p> </p>

nevilleee

08.09.2018

un film plin de actiune , suspans =)) off . este unul dintre cele mai proaste filme pe care le-am vazut vreodata . scenaristul si regizorul dar si actorii ar trebui sa se ocupe de altceva , nu au nici o treaba cu filmele. un dezastru absolut , niciodata nu am dat nota 1 la un film dar asta il merita.

1 2

zumzooma

08.09.2018

Un film care m-a plictisit. Nu are scenariul bine pus la punct, suspansul lipseste cu desavarsire, dar scene ''violente'' are din plin. As putea zice ca ne prezinta partea de mijloc a unei povesti, nu zice ce s-a intamplat si de ce au ajuns unii oamenii canibali iar sfarsitul propiu zis nu exista. Intreg filmul e doar o alergatura inutila.

1 0

bradu

08.09.2018

Nu mi s-a părut deloc un film prost în ciuda faptului că nu are o distribuție de valoare și se vede un buget mic,motiv pentru care întradevăr,îi scade mult calitatea și îi dai calificativul acceptabil.Tema abordată este interesantă și frumos expusă,într-un cadru întunecat,imaginea alb-negru aprofundează teroarea în care se desfășoară întreaga acțiune.Personajele au caractere profunde și complexe iar dialogul cu multă esență. Violența,cruzimea care motivează acțiunea face ca thriller-ul post-apocaliptic să-ți trezească interesul,să urmărești atent personajul Mariei(Mary),un profil interesant,cu personalitate și să o pui în balanță cu fica liderului canibal,alt personaj care uimește și trezește fiori.O copilă educată să supraviețuiască unei lumi dezastroase.Este un film de nota 6.5 si-l recomand celor interesati de subiecte precum canibalismul,are esență,un potențial, care putea fi și mai aprofundat,precum și o anume originalitate.

3 0