The Day the Earth Stood Still

Dramă, SF, Thriller (Canada, United States of America)

Scott Derrickson

Dune Entertainment III, Earth Canada Productions, Hammerhead Productions, 3 Arts Entertainment, 20th Century Fox

10 Decembrie 2008

12 Decembrie 2008

<p align="justify">Pana in momentul de fata rasa umana nu a avut nici un contact cu o lume extraterestra. Asta pana cand are loc prima intalnire de gradul 3 cu Klaatu, un extraterestru cu infatisare umana, care a venit pe planeta noastra sa aduca un mesaj urgent. Nedumeriti, inspaimantati si nesiguri pe ei, guvernul american impreuna cu oamenii de stiinta cauta raspunsuri pentru motivul acestei "vizite" de dincolo de stele. Mesajul lui Klaatu este este pasnic si foarte simplu: Omenirea trebuie sa opreasca orice act de violenta, toate razboaiele trebuie sa inceteze si fiecare forta armata sa capituleze. Nerespectarea acestui mesaj va duce la distrugerea Pamantului de catre un sistem de forta de ordine interstelara. Pentru a dovedi ca nu glumeste, Klaatu a sosit pe planeta noastra impreuna cu un robot pe nume Gort, capabil de mari distrugeri in masa. Ignorand acest mesaj, autoritatile il provoaca pe Klaatu care pierde situatia de sub control. In incercarea de a gasi o solutie pentru aceasta criza, o femeie si tanarul ei fiu vitreg care s-au imprietenit cu Klaatu vor ajunge sa inteleaga cu adevarat cat de pasnice mai sunt intentile acestui "prieten al Terrei", dupa ce rugamintile sale sunt ignorate, iar pedeapsa trebuie aplicata.</p>

178 Ordonare după: | |

claudia_bb

08.09.2018

pai nu l-am vazut inca..dar l-am adaugat in lista mea ,,,vreau sa il vad''...keanu e unul din actori mei favoriti deci o sa urmaresc cu siguranta filmul :)

0 1

Keshja

08.09.2018

Eu tot am asteptat sa se intample ceva in filmul asta si cand in sfarsit s-a intamplat, a durat 10 min si s-a terminat filmu... Interesanta ideea dar cred ca se puteau scoate mult mai multe din ea...

2 1

robert76

08.09.2018

Am tot auzit intr-o perioada pe la emisiunile de gen de noul film al lui Keanu Reeves spunandu-se ca este slabut, insa nu am crezut niciodata ca Keanu Face filme proaste ... ei bine poate face si marele Keanu Reeves filme de duzina. Filmul per ansamblu este intr-adevar o alternativa la pliciseala dar nu stiu, poate gresesc, poate nu am inteles eu bine, sau poate altii nu au prins ideea, esenta acestui film se vrea a fii o instigare la tolerenta, la bunatate, scaote in evidenta o ultima ramasina de "humanity". Asta cred ca este cel mai de luat in seama la acest film. Oricum filmul este salavat de Keanu care merita un 8 spre 9. Enjoy it!

0 0