The Deep Blue Sea

Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Terence Davies

UK Film Council, Camberwell / Fly Films, Film4 Productions

11 Septembrie 2011

7 Mai 2021

Inspirată din piesa de teatru cu acelaşi titlu a dramaturgului Terence Rattigan, drama romantică "The Deep Blue Sea" relatează o poveste de dragoste interzisă şi damnată, plasată în Anglia anilor '50, între frumoasa, bogata şi fragila emoţional Hester Collyer şi Freddie Page, un fost pilot semi-alcoolic din Forţele Aeriene Regale. Într-o societate puritană şi lipsită de toleranţă, ce condamnă cu asprime adulterul, Hester înfruntă prejudecăţile membrilor cercului ei de cunoscuţi şi este dispusă să sacrifice statutul social, privilegiile şi luxul cu care este obişnuită pentru a trăi o aventură zbuciumată în braţele unui bărbat tânăr, ce îi poate oferi emoţii şi sentimente pe care nu este capabilă să le experimenteze în compania bătrânului ei soţ William Collyer, judecător la Înalta Curte de Justiţie din Londra. Deşi ezită să introducă acţiunea de divorţ, aşa cum îi propune amantul, Hester suferă un şoc emoţional şi manifestă tendinţe sinucigaşe atunci când Freddie se plictiseşte de complicaţiile generate de mariajul ei şi pune punct idilei, simţind că şi-a consumat toate resursele sufleteşti şi a ars până la incandescenţă în timpul acestei aventuri extraconjugale şi că nu mai există cale de întoarcere în sânul unui cămin ce îi oferă stabilitate şi linişte, dar niciun strop de pasiune.

Sayre83

08.09.2018

Am avut așteptări ridicate de la această peliculă, în parte datorită originii sale (o piesă de teatru) și în parte datorită distribuției (am un respect deosebit atât pt. Weisz cât și pt. Hiddleston). Din păcate filmul a eșuat în a-mi transmite mesajul care s-a vrut a fi unul deosebit de emoțional și m-a lăsat cu un gust amar și cu o durere de cap, provenită de la coloana sonoră excesiv de dramatică. Părerea mea umilă!

1 1

rocco123

08.09.2018

Este un film foarte plictisitor. Este un film foarte lent și aparent fără sens. Un lucru enervant este povestea în sine. Totul este o dramă și nu se va termina bine pentru ea. Urăsc când o drama face asta. Este pur si simplu prea forțată pentru gustul meu. Povestea, personajele, emoțiile, dialogul nu merg prea bine în acest film. Un film lipsit de viață și fără rost, despre nimic bun sau interesant, care nu ajunge niciodată pentru a fi viziona.

2 6

Cibola

08.09.2018