The Devil's Rejects

Dramă, Horror, Crimă (Germany, United States of America)

Rob Zombie

Cinelamda Internationale Filmproduktionsgesellschaft, Lions Gate Films, Cinerenta Medienbeteiligungs KG, Firm Films

22 Iulie 2005

26 Iulie 2021

Luati prin surprindere in propria casa de catre seriful Wydell si de o echipa de oameni inaramati, familia Firefly se trezeste in mijlocul schimbului de focuri. Doar Otis, impreuna cu surioara lui, Baby, reusesc sa scape. Acestia se refugiaza intr-o camera de hotel, unde ii iau ostateci persoanele din camera. Dupa ce scapa de ostateci se intalnesc cu partenerul lor la crima, Capitanul Spaulding, omorand pe oricine le sta in cale.<br /><br />Odata ce numarul de cadavre creste, seriful Wydell intrece masura si ia legea in mainile sale, capturand si torturand pe cei trei criminali intr-un mod sadic. <br /><br />In final cei trei sunt salvati de catre Tiny, dupa care evadeaza intr-un automobil, dar sunt interceptati de o blocada a politiei.

TheoLuvMCR

08.09.2018

Rob- Hats Off !Si mai pregnant decat primul, lucru ce m-a entuziasmat la maximum.

4 2

Kittyna

08.09.2018

am auzit ca (cica) ar fii realizat dupa fapte reale....ma rog...fie si asa....e printre primele filme de la coada...adik..e cam piece of S**t....adik..nu-mi aimtesc decat clovnul ala disperat care viseaza ca si-o trage cu prostituate ..dar se trezeste langa nevasta-sa cea grasa....e tot ce am reusit eu sa "dezleg' din acest film....si cred ca a fost si cea mai tare faza...in concluzie-daca vreti sa ramaneti nedumeriti si sa pierdeti vremea aiurea...urmariti acest film...eu nu o mai fac..

2 7

cristimilan7

08.09.2018

Horror de duzina duzinei Z --->>> nota 1. Horror de duzina duzinei Z --->>> nota 1. Horror de duzina duzinei Z --->>> nota 1. Horror de duzina duzinei Z --->>> nota 1. Horror de duzina duzinei Z --->>> nota 1.

0 13