The Diary of Ellen Rimbauer

Dramă, Horror, Mister, Thriller (United States of America)

Craig R. Baxley

Ridley Pearson, Stephen King

12 Mai 2003

28 Octombrie 2021

<p align="left">Ellen Rimbauer primeste cadou de nunta de la proaspatul ei sot, un afacerist prosper din Seattle, o resedinta grandioasa, adusa caramida cu caramida din batrana Anglie si reconstruita in apropierea orasului american. Casa devine insa personajul principal al filmului, intrucat, in mod straniu dispar toate amantele lui John Rimbauer, care faceau parte din persoanele ce le vizitau familia sau din personalul resedintei. Ellen intelege pericolul de a fi rapita si ea de aceasta casa malefica si incepe sa evite prezenta sotului ei. Intamplarile se precipita, casa incepe sa o vaneze pe Ellen asiduu, iar in cele din urma ii rapeste fiica, ceea ce induce o hotarare limita: uciderea sotului ei, pentru a-si putea elibera fetita din mainile casei. </p>

bbibi

08.09.2018

Destul de interesant filmul , putin plictisitor in unele parti dar merita vazut . Lisa Brenner arata foarte bine in film si interpreteaza de minune.

0 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

este un film greoi , care nu este deloc ceea ce pare la prima vedere , deoarece are un fir narativ foarte incurcat , o poveste care acopera mult spatiu , iar faptele sunt care mai de care mai ciudate sau mai neasteptate . nu prea se simte nuanta horror a marelui Stephen King , in schimb este o mare doza de mister , prin acele personaje atat de sumbre si acea casa de-a dreptul infioratoare . poti intelege cate ceva din film , insa asta doar daca il urmaresti cu o atentie foarte mare si cu o rabdare pe msaura . de la mine nu poate primi mai mult de 7.

0 4

andystarx

08.09.2018