Comedie, Dramă (United States of America)

Ron Howard

Allan Loeb

Wild West Picture Show Productions, Imagine Entertainment, Universal Pictures, Spyglass Entertainment

13 Ianuarie 2011

14 Ianuarie 2011

Ronny Valentine si Nick Brannen au fost cei mai buni prieteni inca din perioada liceului, iar in prezent sunt parteneri la o firma de design auto si se pregatesc sa sustina o prezentare ce le-ar putea relansa afacerea. In vreme ce supraponderalul Nick este casatorit cu frumoasa si tanara Geneva si pare extrem de fericit in casnicie, Ronny este burlac, dar este implicat intr-o relatie serioasa cu fidela si rabdatoarea Beth. Ronny idealizeaza mariajul amicului sau si il considera un model, motiv pentru care este socat atunci cand o vede in mod intamplator pe Geneva in compania unui alt barbat si in ipostaze tandre, care nu lasa loc de interpretari. Decis sa se lamureasca daca Geneva are intr-adevar o relatie extraconjugala cu tatuatul Zip, Ronny declanseaza o investigatie pe cont propriu, insa incet-incet situatia ii scapa de sub control, iar comportamentul lui bizar pune in pericol propria idila cu Beth. Tensiunea creste pe masura ce se apropie momentul in care cei doi prieteni trebuie sa isi sustina proiectul de afaceri, iar Ronny se confrunta cu dilema daca ar fi cazul sa ii marturiseasca lui Nick adevarul despre infidelitatea Genevei sau sa nu se amestece in problemele private ale acestora.

tomapetru14

08.09.2018

O comedie foarte buna , merita sa o vezi cu prietenii. Este un film despre alegerile care par extrem de simple dar cand esti pus sa iei o decizie este foarte greu . Chiar daca are o nota mica pe IMDB.com este un film foarte bun care merita vizionat .

0 3

stana

08.09.2018

l-am vazut acu seara si chiar e bun.o comedie draguta si o poveste despre prieteni adevarati.unul dintre cele mai bune filme ale inceputului de an.

3 4

Fluffylina

08.09.2018

Asta-i intrebarea care il macina pe Vince Vaughn in acest film.Raspunsul ar fi usor,daca nu s-ar cunoaste cugetarea care spune ca 'adevarul doare',iar cel ranit va fi nimeni altul decat prietenul sau cel mai bun.Aici se naste dilema si actiunea propriu-zisa a filmului.Si avandu-i ca protagonisti pe Vince Vaughn si Kevin James,ia nastere si comicul(de situatie in special).Carismatici si haiosi,formeaza un cuplu reusit,atat ca prieteni cat si ca parteneri.De partea sexy a filmului se ocupa Winona Ryder care interpreteaza iar un rol negativ,fiind practic marul discordiei.Un film de familie despre prietenie,iubire si adulter,care merita vazut.

11 3