The Door in the Floor

Dramă (United States of America)

Tod Williams

Revere Pictures, Focus Features

18 Iulie 2004

2 Decembrie 2021

Filmul e o adaptare a best seller-ului "A Widow for One Year" apartinand laureatului premiului Oscar, John Irving. "The Door in the Floor" prezinta vara petrecuta de un renumit autor de carti pentru copii, Ted Cole, si de frumoasa sotie a acestuia, Marion. Este o poveste provocatoare despre calatoria emotionanta a unui cuplu intr-o lume plina de senzualitate indrazneata si splendida sinceritate.

ioanlaslo

08.09.2018

U film excelent, care aduce in rpim plan ideea de a trai frumos in orice situatie, indiferent de complexele pe care viata ti le poate induce. De fapt nu atat viata , ci intamplarile neprevazute din ea. Ted Cole( interesanta interpretarea lui Jeff Bridges) este tipul intelectualului care face orice pentru a mai putea trai intr-o lume a durerii provocate de moartea cuiva drag. Iar daca sotia sa, Marion se arunca in bratele unii pusti venit sa faca pe secretarul sotului ei, sa "invete", ea nu putea fi interpretata decat de o blonda focoasa gen Kim Basinger. Ce rezulta? O drama despre vieti care nu mai sunt ce pareau a fi, oameni care sunt in anumite situatii incapabili sufleteste, care " s-au rupt" intr-un moment al existentei lor, si sunt legati sistemati8c de acel moment prin toate firele vietii. Insistenta pe pozele fixate de peretele casei de pe plaja, poze care ii reprezinta pe baieti, e senzationala. Mai mult, aparitia ingerasului reprezentat de fiica lor( Elle Fanning, extrem de potrivita acestui rol aparent minor, dar cu puternica incarcatura emotionala), care stie povestea fiecarei poze, cu amanuntele povestite de tatal sau, da o nota de nefiresc parca intregului film. Cred ca pelicula exploateaza perfect ideea romanului lui John Irving, intitulat (ce ironie?) "A Widow for One Year". Actorii isi fac bine treaba, iar la final senzatia e una de tristete iremediabila. Parca toate sufletele umane sufera pentru ceea ce insemna pierderea puterii de a trai la un suflet nobil. Merita vazut filmul, cu binele si mai putin bunele lui! Am sa ii dau un 8, pe merit!

1 1

jul31

08.09.2018

Am vazut filmul acum 3-4 luni si in afara sentimentului de frustrare pe care-l am legat de Kim Besinger(o actrita mult apreciata de mine dar subestimata de public) cred ca filmul este destul de modest...Jeff Bridges salveaza pelicula.

2 1