Acțiune, Dramă, Crimă (United States of America)

Michael Brandt

Michael Brandt, Derek Haas

Industry Entertainment, Imagenation Abu Dhabi FZ, Hyde Park Entertainment, Agent Two, Brandt/Haas Productions

27 Octombrie 2011

1 Martie 2021

Paul Shepherdson, un agent CIA retras din activitate care l-a vânat pe parcursul întregii cariere pe legendarul asasin profesionist sovietic cunoscut sub porecla “Cassius”, fiind convins că vechiul lui rival a decedat cu multă vreme în urmă, este rechemat la birou de către fostul lui şef Tom Highland pentru a soluţiona cazul asasinării unui senator nord-american într-un mod ce pare a fi semnătura distinctivă a lui Cassius. Tânărul şi neexperimentatul agent FBI Ben Geary, care şi-a ales ca subiect al tezei de masterat chiar urmărirea lui Cassius de către Paul Shepherdson şi care îl admiră pe acesta din urmă, este încântat că i s-a cerut să facă echipă cu el la rezolvarea acestei crime bizare. Ben Geary este încredinţat că temutul Cassius a reapărut, dar, pe parcursul investigaţiei, fostul agent CIA şi actualul agent FBI îşi dau seama că este posibil ca asasinul sovietic să nu fie persoana care au crezut ei întotdeauna că este, revelaţia determinându-i să-i analizeze cu mai multă atenţie şi suspiciune pe oamenii din jurul lor.

myhaita1

08.09.2018

Filmul The Double(Partenerii), care d-abia a aparut, vad ca a si fost notat cu 7,8 o nota cam mare pentru o productie independenta low cost si lansata anul trecut in Turcia. Un Richard Gere din ce in ce mai sters si care incet, incet o ia pe urmele Seagal, Kilmer, Lundgren si Cuba Gooding jucand in filme cu bugete din ce in mai mici. Altii cum sunt Niro sau Freeman pastreaza stacheta sus. Pacat. mihai

0 11

ioanlaslo

08.09.2018

Actiune, rasturnari de situatie, genul filmului de spionaj. Si totusi nu pot spune ca "m-a dat pe spate". Este genul de film pe care il vezi odata, iar apoi iti vezi de ale tale, fara sa te fi marcat prin ceva anume. Interesant insa modul cum personajul principal este si el om, cum este sensibil la o situatie care i-a marcat si lui viata si cum, din acele considerente, tinde sa devina uman, deci slab, pentru un agent dublu.

5 0

ucero

08.09.2018

Se pare ca filmele cu spioni sunt iar la moda. The Double nu e rau, desi as fi preferat sa-i dezvaluie identitatea lui Cassius mai spre final. Dar e ok, ce urmeaza sa se intample nu e chiar previzibil. De vazut o data merge..

1 0