Richard Ayoade

Richard Ayoade, Avi Korine

Alcove Entertainment, Attercop Productions, British Film Institute (BFI)

4 Aprilie 2014

13 Mai 2021

08.09.2018

Mai mult cu capul la viitoarea vizita la cinema, cautam un film care nu neaparat sa ma impresioneze profund. De asemenea cautam si un film mai scurt iar astfel dupa cateva optiuni respinse, m-am oprit asupra acestui The Double. Am crezut ca cele doar 90 de minute vor trece destul de repede insa in nici un caz nu a fost asa ceva. Cunosteam cateva detalii legate de acest film. Ma asteptam ca acesta sa fie apasator si plin de tensiune. Premisa filmului este foarte interesanta iar aceasta idee provine din scrieriile lui Dostoevski.Un scenariu bine scris care este pus in scena de o regie excelenta. Lipsit in totalitate de culoare, vizual filmul arata surprinzator de ok. Singura raza de lumina in acest peisaj dezolant este Mia Wasikovska, care ofera un rol foarte bun.Unele cadre sunt foarte inspirate si iti starnesc cu siguranta diverse reactii. Intr-o mica masura atmosfera filmului este invaluita de o aura comunista. Astfel filmul este apasator, dezolant si chiar deprimant. Necesita cu siguranta un echilibru psihic pentru ca astfel poate deveni obositor si chiar sa renunti la acesta. Un alt aspect pozitiv este si distribuirea lui Jesse Eisenberg. Foarte inspirata alegere acestuia iar actorul nu dezamageste. O interpretare foarte buna, complexa as putea spune. Pot spune ca The Double este un film super ciudat, care are puterea sa te amuze in unele cadre si sa te invaluie intr-o atmosfera dezolanta. Cred ca merita o vizionare si personal o sa incerc ca la un moment dat sa vizionez si primul film regizat de Richard Ayoade.

0 0