The Duchess

Dramă, Istoric, Romantic (United Kingdom)

Saul Dibb, Jon Amiel

BBC Films, Paramount Vantage, Qwerty Films, Magnolia Mae Films, BIM Distribuzione, Pathé!

5 Septembrie 2008

31 Octombrie 2008

<p align="left">Filmul trece în revistă viaţa Georgianei, ducesă de Devonshire. O strămoaşă a prinţesei Diana, ducesa a dus o viaţă extravagantă şi promiscuă, presărată cu intrigi politice şi romantice, devenind o persoană cu influenţă în rândul elitei britanice. Frumoasă, fermecătoare şi adorată de public, ducesa de Devonshire este pusă în faţa unei alegeri dificile, trebuind să aleagă între datorie şi dragoste.</p><p align="left">Departe de partea istorica a filmului , iti arata lupta interioara a persoanjului principal si cu pricipiile societatii din acele timpuri , in opinia mea ai parte de o poveste romantica dar tot o data si etalarea unor principii la acele vremuri.</p>

131 Ordonare după: | |

prettygia

08.09.2018

Ce costume!Ce vremuri!Foarte frumos! Mi-au placut mult costumele si atmosfera pe care au reusit sa o readuca in fata ochilor nostri.Ma fascineaza perioada asta! Este o drama interesanta,un film complex care are de toate. Viata grea mai era si viata asta de lux... Chiar il recomand.Mie mi-a placut mult.10!:D

0 0

laura-savutiu

08.09.2018

e super filmul! acorii foarte talentati si.....foarte reusit! l-am urmarit cu mare placere si mi-a placut mult. imi plac dramele si e foarte frumos!

1 2

iulia_ruxi

08.09.2018

superb film imi place foarte foarte foarte mult de keira knightley cum joaca dar deasemenea si cum arata iar despre film ce pot sa mai spun altceva decat ca este foarte frumos, bine realizat si cum filmele istorice sunt foarte rare, este bine ca macar sunt foarte frumoase si bine realizate recomand acest film tuturor chiar merita vazut aveti ceva de invatat din el (depinde cat de atenti sunteti si daca veti fi atenti chiar o sa vedeti la ce m-am referit ;) )

9 11