The Egyptian

The Egyptian

Istoric, Dramă (United States of America)

Michael Curtiz

20th Century Fox

28 Octombrie 2021

Regizorul Michael Curtiz , pastreaza nota de spectacol public grandios, generos la Hollywood in acele vremuri, oferind decoruri autentice recreate in studiourile CinemaScope şi oferă o mulţime de dialog banal pentru a merge împreună cu cele 140 de minute de melodramă. În timpul celei dea XVIII dinastie de regi din Egipt, Sinuhe, un orfan sărac, devine un medic strălucit şi impreuna cu prietenul sau Horemheb este numit in slujba noului Faraon. Triumfurile si tragediile personale ale lui Sinuhe sunt jucate în contextul mai mare al evenimentelor turbulente ce au avut loc in timpul dinastiei a18a. In timp ce Sinuhe devine parte a intrigilor de la curte si secrete bizare ii sunt dezvaluite, el gaseste răspunsurile la întrebările pe care si le-a pus inca de la naşterea sa. Pe scurt, acurateţea istorică lasa de dorit, dar contine intriga si personaje interesante.

RaDuQ

08.09.2018

Dacă vă plac spectacolul sau costumele acest film va va incanta, dar sunt prea multe momente obositoare şi greu de indurat datorita inexactitatilor istorice. Prin urmare, interesul se orienteaza spre modul în care studiourile "din epoca de aur a cinematografiei americane" au făcut aceste ecranizari somptuoase. Presupun că majoritatea nu vor invata nimic folositor depre Egiptul antic, dupa vizionarea acestui film.

0 0

gwtw-1939

08.09.2018

Un film impresionant cu o poveste si un mesaj foarte puternic. Filmul exploreaza povestea unui doctor din egiptul antic si viata sa plina de evenimenta majore, alaturi de calatori prin lumea antica. Filmul vorbeste si despre inceputul ideilor monoteiste. Decorurile si costumele sunt foarte reusite, putandute in lumea egiptenilor antici. Un film epic care are ceva de oferit.

0 0