Thriller, Acțiune, Crimă (United States of America)

Antoine Fuqua

Richard Wenk

Lonetree Entertainment, Columbia Pictures, Village Roadshow Pictures, Escape Artists, LStar Capital, Mace Neufeld Productions

24 Septembrie 2014

26 Septembrie 2014

În Egalizatorul, Denzel Washington îl joacă pe McCall, un bărbat care crede că și-a pus trecutul misterios în urmă și s-a dedicat începutului unei vieți noi, liniștite. Dar când McCall o întâlnește pe Teri (Chloë Grace Moretz), o fată tânără aflată sub controlul gangsterilor ruși ultra-violenți, nu mai poate sta fără să facă nimic - trebuie să o ajute. Înarmat cu abilități ascunse care-i permit să servească răzbunarea împotriva oricui care ar brutaliza pe cei neajutorați, McCall iese din pensionarea sa auto-impusă și își găsește dorința pentru dreptate reaprinsă. Dacă cineva are o problemă, dacă sorții sunt stivuiți împotriva lor, dacă nu au altundeva să se întoarcă, McCall îi va ajuta. El este Egalizatorul.

rapidu4ever

08.09.2018

E poza din "training day"...doar fundalul e schimbat.

3 7

08.09.2018

De cateva saptamani am asteptat cu nerabdare o noua vizita la cinema iar The Equalizer parea cu siguranta alegerea cea mai inspirata pentru acest lucru.Astfel am avut superba ocazie sa vad acest film alaturi de un drag prieten iar filmul a fost excelent. The Equalizer mi s-a parut un film foarte intes care dispune de o poveste care m-a impresionat foarte mult.De-asemenea modul in care regizorul a construit aceasta povestea mi-a placut si m-a surprins foarte mult.Inceputul filmului are un ritm lent iar actiunea lipseste cu desavarsire insa acest fapt ajuta foarte mult la dezvoltarea actiunii si a personajelor.Poate unele persoane considera acest lucru un minus insa eu clar cred ca nu se poate pune problema asa.La un moment dat ritmul actiuni creste brusc iar actiunea filmului devine plina de tensiune si adrenalina.Finalul filmului este impresionant din toate punctele de vedere si cu siguranta multe persoane vor aprecia modul in care aceast film se termina. Povestea filmului mi s-a parut bine legata si inteligenta.Tensiunea atinge cote maxime in cateva momente foarte bine coordonate de catre regizor.De-asemena personajele centrale sunt foarte bine descrise si fiecare are un scop precis.Mi-a placut foarte de McCall care mi s-a parut un personaj foarte interesant si plin de surprinze si a fost o adevarata surpriza sa-l descopar pas cu pas pe parcursul actiunii.Intre McCall si Teddy exista o relatie foarte tensionanta si o lupta intensa care se termina intr-un mod foarte ok.Acting-ul oferit de Denzel Washington si Marton Csokas este unul ireprosabil si chiar m-au surprins foarte mult amandoi Regia filmului este oferita de Antoine Fuqua este una absolut geniala si m-a surprins foarte mult.Modul in care acesta a prezentat acest film mi-a placut foarte mult iar finalul filmului a fost foarte bine prezentat.Antoine Fuqua a reusit sa accentueze foarte mult emotiile personajelor iar rezultatul per-total este unul absolut excelent. The Equalizer este un thriller pe care l-am urmarit cu o atentie foarte sporita.Mi-a placut foarte mult acest film din toate privintele si chiar imi doream de foarte mult timp sa vad un film atat de intens si plin de actiune.O noua vizita la cinema care a meritat din plin si sunt foarte bucuros ca am ales sa vad acest film atat de repede.Eu recomand cu cea mai mare placere acest film si sper sa-l vedeti cat mai repede.

5 4

bobina

08.09.2018

Un action perfect marca Denzel Washington. Intens,plin de suspans,construit pe un story al zilelor noastre,filmul nu te lasa nici o clipa sa te plictisesti.Cursa contraconometru poate sa inceapa! Un adevarat film de colectie! Enjoy it!

7 4