The Event (2010)

20 Septembrie 2010

15 Iunie 2021

When a man goes looking for his missing girlfriend, he stumbles upon a government conspiracy that is bigger than the president himself.

01.10.2011

un serial foarte bun; scenaristii au dat dovada de multa imaginatie; rasturnari de situatie neasteptate; aliatii de azi sunt inamicii de maine, nimic nu e ceea ce pare; ritmul desfasurarii actiunii este foarte alert si te tine cu sufletul la gura; ca si viteza de desfasurare a faptelor si neprevazut serialul aminteste de un alt serial este vorba de 24; actorii sunt foarte buni, toti isi fac datoria cu brio; il recomand tuturor celor ce sunt amatori ale teoriilor conspiratiei, precum si amatorilor de seriale de actiune; speram la o continuare.

1 0

bobo2193

27.02.2011

Un serial Sf bun, pana acuma cele 10 episoade mi-au atras atentia. Astept deznodamantul si sper la final sa nu ma dezamageasca.

2 2

mel.1

29.08.2012

Este un serial foarte bun, care efectiv te captiveaza. L-am vazut intr-o zi si o noapte, nici nu am putut sa dorm pana nu l-am terminat. Absolut in intregime toate episoadele sunt un continuu suspans, cu foarte multe intorsaturi de situatii, care te tine "cu sufletul la gura". Pacat ca sfarsitul a fost un pic neclar, prin urmare cred ca nu a fost facut ca si sfarsit de serial, ci doar sfarsit de sezon, dar dupa aceea nu l-au mai continuat (tipic in ultima perioada, de a lasa neterminat ce au inceput). Ce am vazut pe cer in final? Planeta lor care a fost teleportata in sistemul nostru solar? Pai daca puteau sa faca acest lucru, de ce mai era nevoie sa omoare populatia de pe Terra pentru a face loc oamenilor lor? Nu am inteles acest sfarsit si sunt dezamagita pentru ca nu a mai fost continuat, sperand totodata ca intr-o zi il vor continua. Oricum, chiar si asa, dupa parerea mea, serialul merita nota 10+++.

1 0