The Exorcist

Dramă, Horror, Thriller (United States of America)

William Friedkin

Hoya Productions, Warner Bros. Pictures

26 Decembrie 1973

22 Octombrie 2020

Bazat pe un caz real de posedare, filmul relateaza experienta tinerei adolescente Regan, ce traieste alaturi de mama sa in Georgetown, Washington. Ea incepe sa prezinte simptome ciudate, incluzand levitatii si o putere nemaipomeninta. Cand toate posibilitatile medicale sunt epuizate, mama ei este trimisa la un preot ce este de asemenea si psihiatru. Acesta devine convins ca Regan este posedata si, alaturi de un al doilea preot, va incerca sa inlature spiritul rauvoitor din Regan inainte ca ea sa moara.

georgian102005

08.09.2018

Dupa 30 de ani de la lansare,acest film inca mai are puterea de a ingrozii.Povestea dintre bine si rau este perpetua si daca filmul este bine facut poate sa depaseasca barierele timpului.In anul 1998,la 25 de ani de la lansare,filmul este relansat cu sunet dolby si cu imagini in plus care vor face deliciul cinefililor de pretutindeni.Exorcistul lui William Friedkin a avut o continuare in 1977 dar care nu s-a ridicat la nivelul primei parti.De curand,a fost filmata si cea de-a treia parte care se situeaza ca naratiune inaintea celor doua parti. The Exorcist ramane unul dintre cele mai socante si mai inspaimantatoare filme realizate vreodata.

13 10

Delfin

08.09.2018

inca asteptam cu totii [sunt convins ca toti fanii filmelor horror gindesc la fel ] un remake dupa Exorcistul care sa se ridice la valoarea primului film din serie ..din pacate toata tehnologia digitala nou aparuta nu reuseste sa creeze senzatii la fel de tari ca cele pe care le ai cind urmaresti versiunea originala..clasicii nu mor niciodata

13 7

svety

08.09.2018