Les Aventures extraordinaires d'Adèle Blanc-Sec

Fantasy, Aventuri, Acțiune, Mister (France)

Luc Besson

Apipoulaï, TF1 Films Production, EuropaCorp

9 Aprilie 2010

30 Noiembrie -1

“Les aventures extraordinaires d’Adele Blanc-Sec” este un film fantastic care ne prezinta intimplari din viata Adelei Blanc-Sec. Adela este o tanara aventuriera, iar sora ei geamana a suferit un accident grav (are infipt in cap un ac de prins parul).Adela se simte responsabila de ce a patit sora ei asa ca ar face orice pentru a o vindeca. Ideea ei este cautarea mumiei unui medic din antichitate, doctorul personal al faraonului Ramses si crede ca daca reinvie mumia poate primi ajutor in vindecarea surorii sale. Pentru a trezi mumia Adela apeleaza la un professor nonconformist. Acesta are puterea si cunostiintele pentru a readuce la viata si se “incalzeste” prin trezirea unui pterodactil care acum terorizeaza intregul Paris. Dupa ce profesorul este prins de politie si inchis pterodactilul trebuie oprit, lucru pentru care politia cheama in ajutor un celebru vanator. Ce se va intampla cu profesorul? Va reusi vanatorul sa opreasca pterodactil-ul? Va reusi Adela sa isi vindece sora?

bad1923

08.09.2018

În anul 1912, Adèle Blanc-Sec, tânără reporter cutezător, este disperată de a-și atinge scopurile. Pleacă în Egipt pentru a se ”întâlni” cu mumii de toate tipurile. Între timp, la Paris, este panică! Un ou de pterodactil, vechi de 136 milioane ani, a eclozat misterios pe un raft în Jardin des Plantes, şi pasărea răspândește teroare deasupra capitalei. Nu este suficient ca să fie perturbată Adèle Blanc-Sec, ale căror aventuri au evidențiat multe alte surprize speciale ...

4 3

marius_82

08.09.2018

chiar nu stie nimeni daca acest film a fost lansat in Romania sau daca nu , cand va fi lansat? sau macar unde m-as putea interesa?

0 3

panacristi

08.09.2018

Un film de aventura frumos,caraghios si cu niste comedie prin el seamana cu un film pentru copii dar destul de frumos cum am mai spus.Mumiile umblatoare dau o nota comica filmului.Are un final fericit.

1 3