The Family

Crimă, Comedie, Acțiune (France, United States of America)

Luc Besson

Canal+, Grive Productions, EuropaCorp, Relativity Media, TF1, Malavita, TF1 Films Production

13 Septembrie 2013

11 Octombrie 2013

Inspirat din romanul "Badfellas" al autorului Tonino Benacquista, thriller-ul cu accente de comedie neagră "Malavita" relatează povestea lui Giovanni Manzoni, un gangster pensionat, care perfectează o înțelegere cu FBI-ul și se refugiază împreună cu soția într-un sat din Franța, ascunzându-și adevărata identitate sub numele de Fred Blake. Deși încearcă să ducă un trai tihnit și să se țină departe de numeroșii dușmani, Giovanni este prins de fiecare dată din urmă de trecutul lui întunecat, ca să nu mai vorbim de faptul că trebuie să o tempereze pe impulsiva lui nevastă, care are tendința de a incendia obiecte atunci când se simte trădată.

valentina1003

08.09.2018

mi-ar fi placut sa fie mai mult umor dar merge si asa ,un film bun relaxant ,robert de niro alaturi de michelle pfeiffer fac o combinatie reusita ,merita vazut .

3 3

giv

08.09.2018

Ciorba reincalzita cu un De Niro in rol de mafiot italian foarte violent nu mai are niciun farmec.Nu putem sa traim din amintiri.Filmul e atat de plicticos,incat te oboseste;asa-zisele glumite sunt rasuflate,scenariul e mizerabil. Nu stiam ca in Normandia toti locuitorii stapanesc ,la perfectie, gramatica lb. engleze.IRONIE : Sper sa apara si continuarea:Malavita 2.

1 7

masinuta_albastra

08.09.2018

Cea mai mare dezamagire.Nici daca-si doreau nu scoteau un film atat de prost. Asta afirm in conditiile in care Robert DeNiro este pentru mine Dumnezeu in cinematografie. Am facut prostia sa ma las fascinat de reclama si am fost la premiera, basca insotit de rude pe care cu greu le-am convins sa mearga, asigurandu-le ca vor viziona ceva demential. Si ne-am dat coate unii altora sa nu adormim {la propriu} la aceasta mizerie de film. Mai castigati iesiti cu o plimbare in parc, sau rezumati-va la trailer, dealtfel singura reusita

1 9