Universal Pictures, Original Film, One Race Films, Fuji Eight Company Ltd., China Film Co., Dentsu Inc.

12 Aprilie 2017

21 Aprilie 2017

Când o femeie misterioasă îl atrage pe Dom în lumea crimei și într-o trădare a celor apropiați lui, membrii găştii se vor confrunta cu nişte încercări care îi vor testa mai mult ca niciodată.

sorinutz

08.09.2018

De amintit faptul ca titlul celei de-a 8 parte a francizei se va numi The fate of the furious și este pentru prima oară când dintre toate cele 8 parți, această parte nu va mai purta numele de fast, find înlocuit cu cuvântul fate (soarta)iar din distribuție fac parte actorii : Vin Diesel, Dwayne Johnson, Jason Statham, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Chris “Ludacris” Bridges, Charlize Theron Nathalie Emmanuel, Elsa Pataky,Scott Eastwood Helen Mirren and Kurt Russell

0 3

08.09.2018

Modul in care seria FF s-a reinventat trebuie apreciat si pur si simplu pare ireala aceasta revitalizare. Chiar sub ochii mei aceasta transformare a avut loc, imi aduc aminte cand eram la scoala generala si urmaream primele trei filme pe care l-a acel moment le gaseam destul de ok. Insa odata cu partea a patra lucrurile au intrat intr-o noua viteza, cu mult peste cele vazute anterior iar de atunci seria si-a atribuit o noua identitate care aminteste destul de putin cu atmosfera acelor prime trei filme. Insa cred ca niciodata nu au uitat de unde au plecat. Iar acum seria a ajuns la numarul opt doar pentru ca publicul transmite un entuziasm fantastic in directia acestor filme, altfel ele nu ar mai fi ajuns la un astfel de numar care tot creste. Succesul acestei recente productii este unul gigantic iar acesta nu s-a bazat din fericire pe un eveniment tragic care sa influenteze intr-un anumit mod interesul direct fata de film. Si eu eram nerabdator sa vad acest The Fate of the Furious in special de cand a aparut primul clip de prezentare iar cele vazute atunci m-au facut foarte curios. De asemenea cooptarea actritei Charlize Theron m-a entiziasmat din plin si chiar eram intrigat sa vad cum poate contribuii acasta mai ales din postura de principal antagonist. Celelalte nume sonore care s-au alaturat familiei Fast de asememea m-au bucurat intr-o anumita masura. Foarte surprins mai ales in ceea ce o priveste pe doamna Helen Mirren iar Scott Eastwood a fost bine venit. Insa cu toate astea, disparitia lui Paul Walker este una prea evidenta si trista iar fara acesta lucrurile par a nu fi la fel. Nimeni nu incearca sa ii ia locul, este imposibil acest lucru insa numele noi venite au obiectivul de a mai uita de golul lasat de regretatul actor. Cat despre film in sine, acum dupa ce l-am vazut in intregime, pot spune ca este cu cateva secunde mai incet ca precedentele. Ma asteptam la ceva mult mai interesant si bine construit. Fazele principale au fost prezentate in materialele de promovare astfel incat filmul la final nu a mai avut nici o surpriza considerabila. Trailer-ul a dezvaluit foarte mult si pur si simplu aproape ca a povestit intreg filmul. Mi-a placut premisa de la care a plecat acest film, cu Dom intorcandu-si spatele si devenind din aliat si prieten un dusman redutabil. Toata lumea era curioasa in privinta acestei tradarii insa probabil toti stiam ca lucrurile nu sunt tocmai asa si totul este doar o fatada. Insa care a fost motivatia care a dus la acest lucru, de fapt nu motivatia si mai degraba circumstantele. Iar odata ce firul narativ a ajuns sa dezvaluie acest lucru am ramas nu foarte placut surprins. In privinta acestui lucru am incercat sa pun lucrurile cap la cap insa pur si simplu numerele nu se adunau corect pentru a intelege si aprecia intreaga situatie. Odata pornita actiunea lucrurile nu se mai opresc decat la final insa din nefericire totul pare repetitiv si faptul ca sti marea majoritate a cascadoriilor nu ajuta la nimic. Filmul incepe in Cuba, dupa actiunea se muta in Berlin, New York si in final undeva in Europa de est iar toata aceasta tranzitie se petrece atat de repede incat cele peste 120 de minute nici nu se simt. Lucru bun sau rau nu stiu pentru ca mi se parea ca eram doar de o jumatate de ora in sala iar firul narativ deja isi pregatea deznodamantul. Anumite ideii nu au functionat pe deplin. Faptul ca Dom a dezertat este una din ele. De asemenea personajul lui Statham devine din fost antagonist personaj pozitiv iar acest lucru este usor prea fortat, prea repede. Charlize Theron din pacate s-a dovedit a nu fi un antagonist bine conturat cu o motivatie bine dezvoltata. Pe tot parcursul filmului nu intelegi exact de unde provine sursa puterii acesteia chiar daca modul in care vorbeste parca confirma influenta majora pe care o are. Insa mie mi s-a parut neconvingatoare prestatia actritei iar personajul acesteia a fost unul destul de sters pe care nu l-am apreciat deloc. Regia nu mi s-a parut cea mai buna iar alegerea lui F. Gary Gray nu cea mai inspirat indraznesc sa spun. Nu mi-a placut modul in care acesta a ales sa spuna aceasta poveste. Parca fara sare si piper... doar zahar. Ceva lipseste clar acestui film iar acea lipsa vine si din partea regizorului. Si au mai fost si alte detalii legate de poveste care nu mi-au placut in mod deosebit insa ca fapt pozitiv, m-a bucurat foarte mult scurta reintoarcere a lui Luke Evans, cel care in partea VI oferea un personaj negativ foarte bun, probabil lucrul pe care l-am apreciat cel mai mult la acel film. Am mai apreciat si faptul ca au fost mici referiri la filmele anterioare iar acest Fate of the Furios parca a fost cumva in stransa legatura cu precedentele doua, cumva finalul unei trilogii insa e mult spus asta. Au fost si multe momente amuzante iar Statham a contribuit din plin la acest lucru. Gibson a devenit usor obosit cu glumele lui. Acestea nu au mai avut aceasi energie. Sa fiu sincer nu sunt foarte multe de spus despre acest film. Clar nu este cel mai bun din seria revitalizata. Ma asteptam la ceva mai bun insa din nefericire filmul nu a putut livra conform asteptarilor mele. Doar nota 7.

3 3

cezarica98

08.09.2018

Faimoasa serie la maxim, de la prima parte din 2001 pana la partea a 8 (in prezent), a avut elemente care m-au fascinat mereu, locatiile si masiniile exotice, adrenalina, dialogul ce abunda in umor, cascadoriile incredibile, fazele care iti lasa un gol in stomac, dar si optimismul echipei, echipa ce a dovedit ce inseamna notiunea de familie, scenariile au fost la cote maxime, temele au venit intodeauna cu ceva nou si surprinzator. Fast & Fourious 8, este un ou cu surprize, de la inceput pana la traditionala reuniune in familie. Intreaga pelicula are o actiune perfecta, functionala si sclipitoare, nici nu simti cele doua ore si ceva ca au trecut, iti doresti sa ramai in sala sa il mai vezi inca odata. Pe langa masinile frumoase si furioase, avem si un submarin, avem cauciucuri arse si tradare, dar avem si o mega surpriza, care pentru mine a fost acel "wow" rasunator si preferat, o sa va dati cu siguranta seama. Helen Mirren este delicioasa, Jason Statham este bufonul magnific favorit, replicile intre el si Dwayne Johnson sunt deliciul filmului, iar ceilalti membri ai echipei s-au ridicat la cote maxime, de asemenea m-a bucurat captarea lui Scott Eastwood in echipa.Fast and Furious 8 este acel film la care te duci sa te simti bine, te bucuri de actiune, razi la fazele haioase, este acel film care merita vazut cu gasca. Il recomand, merita.

3 1