Balul vampirilor

The Fearless Vampire Killers

Comedie, Horror (United Kingdom, United States of America)

Roman Polański

Filmways Pictures, Cadre Films, Metro-Goldwyn-Mayer

9 Iulie 2020

Filmul ne duce in inima Transilvaniei unde cercetatorii de lilieci, profesor Abronsius si ucenicull sau Alfred, merg in vanatoare de vampiri. Abronsius este batran si de abia suporta frigul iar Alfred este un introvertit. In timpul sederii lor in hanul local Alfred se indragosteste de fiica proprietarului hanului, tanara Sarah. Cu toate acestea, ea a fost identificata deja de catre un misterios cont von Krolock care locuieste intr-un castel intunecat si inspaimantator din afara satului. Contul o rapeste pe Sarah si o duce la castel. Astfel incepe aventura lui Abronsius si Alfred in incercarea de a o gasi pe Sarah. Urmaresc urmele contului in zapada si incearca in repetate randuri sa o salveze pe Sarah si sa il omoare pe contul vampir.

crn

08.09.2018

parodie la filmele cu vampiri,"balul vampirilor" a devenit un clasic al genului.in acest film trucurile care functioneaza impotriva vampirilor de obicei nu au nici un efect:o tanara ii arata crucea unui vampir,iar acesta rade de naivitatea ei,si in acelasi timp de toate filmele mediocre cu acest subiect.gagurile sunt cauzate de stangaciile personajelor,lipsindu-le stilul si tactul cu desavarsire.memorabila este secventa balului,cand tanarul amorezat comunica in rime cu iubita sa dansand.una din cele mai bune parodii la filme cu vampiri

1 0

Hellboy

08.09.2018

rofesorul Abronius, cunoscut vanator de vampiri pleaca, impreuna cu asistentul sau Alfred, in Transilvania, unde bantuie un vampir. Odata ajunsi aici, ei intalnesc o multime de tarani hartuiti de locuitorul castelului din apropiere, Von Krolock. Desi urmareste o linie narativa obisnuita filmelor cu vampiri, cu elemente specifice unui cadru inspaimantator - hanul, padurea din munti, castelul si creeaza o atmosfera fantastica de basm, Polanski rezolva in cheie parodica conflictele, urmaririle au ritm de film burlesc, filmul sau devenind astfel o pastisa a filmelor serioase.

4 0

08.09.2018

Clasic al genului, filmul a impresionat lumea cinematografica prin realizarea de exceptie , la anii aceia si, din pacate prin traducerea in fapte autentice ce au inspirat moartea actritei Sharon Tate, sotia regizorului...prin violenta, sange si crima.

4 0