The Fighter

Dramă (United States of America)

David O. Russell

Paramount

17 Decembrie 2010

5 Decembrie 2020

<p align="justify"> Drama "The Fighter" relateaza povestea reala de viata a boxerului "Irish" Mickey Wad si ascensiunea acestuia de pe strazile rau-famate ale orasului Lowell din Massachusetts spre titlul de campion mondial la categoria mijlocie. Antrenat de catre fratele lui vitreg pe nume Dickie Eklund, care avea un imens talent nativ de luptator, dar care si-a ratat cariera din cauza dependentei de cocaina si a infractiunilor de jaf pe care le-a comis si care l-au trimis in spatele gratiilor, Mickey Ward a reusit sa castige o serie de meciuri importante ca sportiv amator, insa, atunci cand a fost facut KO de catre un adversar mult mai vanjos, a decis sa renunte la box pentru o perioada de trei ani. Incurajat si sustinut moral in permanenta de catre o barmanita draguta pe nume Charlene, cu care se implica intr-o relatie amoroasa, precum si de catre fratele lui mai mare Dickie Eklund, Mickey Ward revine in ring si demonstreaza ca prin munca, seriozitate si talent te poti ridica la statutul de celebritate internationala. <br /><br /> <br /> </p>

bobo4526

08.09.2018

Eu personal, fiind un are amator al acestui sport numit box, era aroape imposibil ca sa nu vad acest film, acest film care dupa parerea mea a intrat in topul celor mai bun filme de acest gen din 2010 si poate chiar din ultimul deceniu. Ce mai imi place la acest film este faptul ca se creeaza si o poveste personala nu doar pe plan sportiv, iar faptul ca unii il contesta spunand ca nu il ajunge pe Rocky, totusi prin aceste contestatii se demonstreaza faptul ca, chiar daca nu e ca Rocky, are totusi ceva in lpus fata de celelalte si pana la urma daca stai sa te gandesti orice film are farmecul sau, fiindca pana la urma de aceea este film. Cand vine vorba insa de o medie data acestui film, nu pot sa mai fiu asa darnic pentru ca nu este primul film de acest gen, dar daca stai sa te gandesti mai bine niciunul film din ziua de azi nu mai are originalitatea pura, rare sunt filmele acelea. Cu toate astea ii dau un 8 pentru totusi pe langa poveste, pana la urma mai sunt si actorii si bineinteles interpretarea.

1 1

GeorgeLazar

08.09.2018

OK vad ca nimeni nu si-a exprimat inca parerea,dau eu tonul aici. Foarte frumos actingul lui Bale,care iar a slabit a naibi de mult.El e fratele nebun,drogat,panarama,etc si iti transmite starea aia de entuziasm combinat cu prostie.Sa-l aplaudam,a ridicat filmul din banal ! Mark Wahlberg o face pe durul,altceva nici nu cred ca poate(?) si e fortat sa ia o decizie dificila implicand conditia financiara,familia si hormonii.Cam pe aici se invarte toata povestea.Pentru cei care asteapta adrenalina de calitate si chef de antrenament (gen Rocky) nu va deranjati.Latura sportiva a filmului nu e mare fas.Drama primeaza.

12 12

Marxana

08.09.2018

Dupa titlu credeam ca voi avea parte de un film cu subiectul legat doar de ringul de box,motiv pentru care am ezitat la inceput sa-l vizionez,insa datorita distributiei i-am dat o sansa,o distributie care exceleaza multumita rolului magnific interpretat de Christian Bale,iar dupa ce l-am vazut am realizat ca e mai mult decat "inca un film despre box"

3 3