Horror, Mister (United States of America)

David R. Ellis

Eric Bress

Parallel Zide, New Line Cinema, Practical Pictures

26 August 2009

18 Septembrie 2009

<p>Actiunea filmului incepe la curse, intr-o zi care se anunta a fi foarte distractiva. Totul se schimba cand Nick O’Bannon are o premonitie infioratoare despre o serie de intamplari bizare ce vor cauza mai multe accidente printre masinile de curse. Acestea vor avea consecinte oribile, iar toti prietenii lui vor muri in moduri brutale, totul incheindu-se cu standul de deasupra prabusindu-se asupra lui Nick. Dupa ce isi revine din acest cosmar, el se panicheaza si ii convinge pe iubita lui Lori si pe prietenii lor Janet si Hunt sa plece de acolo, reusind sa scape cu cateva secunde inainte ca infricosatoarea viziune a lui Nick sa devina realitate. Initial, ei cred ca li s-a oferit o noua sansa de a trai, dar dupa ce alte premonitii se adeveresc si ceilalti supravietuitori ai teribilului accident incep sa moara pe rand si in moduri din ce in ce mai brutale, Nick trebuie sa gaseasca un mod de a pacali moartea pentru ultima oara, inainte ca si el sa isi gaseasca "destinatia finala".</p>

179 Ordonare după: | |

el_ninoo0

08.09.2018

Am fost convins sa merg sa vad acest film (la avenpermiera) si trebuie sa recunosc ca nu am mai fost atat de dezamagit de deciziile mele de foarte multa vreme. Filmul mi sa parut foarte slab. De fapt singurul motiv pentru care m-am hotarat sa intru a fosr sa vad cu ce vin nou producatorii. Si am ramas uluit constatand ca s-au hotarat sa scoata unele idei intrresante (cat de cat) prezente in partile trecute(vezi similitudinea moarte/fotografie din 3) si sa nu adauge nimic nou. Mi sa parut un film foarte "ieftin" din toate punctele de vedere, o catastrofa as putea spune din viata mea de cinefil.

7 5

scofield91

08.09.2018

Daca se deschide si Imax-ul in Bucuresti pana atunci va fi ceva extraordinar:D

2 5

Allexandra

08.09.2018

Astept aparitia unei alte capodopere din seria Final Destination.Sper sa fie la asteptarile mele,dupa cele 3 parti foarte reusite din aceasta seria.As vrea sa stiu pana la aparitie macar cateva amanunte si stiri despre cum va fi.Cine afla orice in legatura cu filmul va rog sa ma contacteze.

8 17