The Finest Hours

Acțiune, Dramă, Istoric, Thriller (United States of America)

Craig Gillespie

Red Hawk Entertainment, Walt Disney Pictures, Whitaker Entertainment, Bergsten Music

25 Ianuarie 2016

29 Ianuarie 2016

<p><span style="line-height: 15.6px">Pe 18 februarie 1952, o furtună masivă a lovit New England, distrugând orașe de-a lungul Coastei de Est, cu consecințe dezastruoase asupra navelor, inclusiv SS Pendleton, un petrolier pornit spre Boston, care a fost literalmente rupt în două, cu peste 30 de marinari prinşi în interiorul pupei ce s-a scufundat rapid. În calitate de ofițer superior la bord, primul inginer asistent Ray Sybert își dă seama repede că trebuie să preia comanda echipajului speriat și să-i inspire pe oamenii să lase deoparte diferențele dintre ei și să lucreze împreună pentru a supravieţui uneia dintre cele mai mari furtuni care a lovit vreodată Coasta de Est.</span></p><p> </p>

Dragos_87

08.09.2018

In primul rand durata este prea mare la cum s-a desfasurat povestea.Mare lucru nu se intampla de acea 90 de minute erau suficiente.Era frumos daca mai vedeam idei ale producatorilo,fel si fel de obstacole ceva care sa te tina intr-un suspans dar nu e asa.Spre final am observat cateva faze stil slow motion si alea parca chinuite.Mi-a placut scenografia chiar daca a fost cam scheletica pentru ca actiunea se desfasoara pe timp de noapte si in plus de asta nu prea arata asa zisa viitura.Am asteptat sa vad acest film de mult dar am ramas dezamagit pentru ca ma asteptam la mult mai mult.Nici nu stiu de ce Chris Pine a ales sa joace in acest film.Il recomand o data de vazut!

1 2

malonegerald

08.09.2018

Filmul nu-i rau. E chiar dragut. Pacat ca in prima treime o cam ...''lalaie'' (dar e un film realizat in stil clasic -''crimogene''- asa ca e scuzabil ). De la jumatate'n colo ( daca n-ai adormit) chiar e fain filmul.

0 1

fireprof

08.09.2018