Comedie, Dramă (United States of America)

Terry Gilliam, Stephen Daldry

Richard LaGravenese

TriStar Pictures

9 Septembrie 1991

27 Septembrie 2020

Un DJ de radio, fara sa vrea, convinge un psihopat sa arunce in aer restaurante si apoi pe el insusi, cand acesta il suna la radio cerand sfaturi. Dupa trei ani, inca plin de remuscari, DJ-ul se plimba pe strada, cand este atacat si aproape i se da foc, fiind insa salvat la timp de un vagabond. DJ-ul leaga o conversatie cu salvatorul sau din care afla ca acesta este intr-o misiune de a gasi Sfantul Graal. Incearca sa-si plateasca datoria fata de ciudatul om oferindu-i bani, dar acesta refuza, acceptand in schimb doar ajutorul DJ-ului in indeplinirea misiunii sale.

viorex

08.09.2018

Nu vazusem Brazil la momentul aparitiei Fisher King,si,pe atunci,doar nominalizarea pentru diferite categorii la Oscar m-a facut sa pun ochii pe el,intr-o perioada cand Irina Nistor era vocea tuturor protagonistilor dintr-un film.Chiar si asa,filmul mi-a ramas intiparit in memorie si cu timpul,am ajuns sa inteleg ce inseamna un film semnat Terry Gilliam.Extraordinare interpretarile lui Robin Williams si Jeff Bridges.O minunata metafora despre iubire,nebunie si Sfantul Graal in New York

4 1

atreides

08.09.2018

Un film intens, cu o traire sclipitoare a dramelor launtrice, pe care ne-o dau cei doi minunati actori Jeff Bridges si Robin Williams, in care banalitatea raului este demascata si firescul unor lumi normale infrange demonii vietii din New York.Un film care merita vazut si revazut in clipele de neliniste interioara si de spleen, ca balsam pentru sufletele noastre...

1 0

SCooP

08.09.2018

Un film fantastic . O drama cutremuratoare in care avem parte de 3 prestatii actoricesti deosebite. Daca nu ma insel prima prestatie cu adevarat mare a lui Robin Williams (privat nedrept de oscar ) ,un Jeff Bridges de asemenea la inaltime si nu in ultimul rand Mercedes Ruehl ,premiata cu oscar .Mesajul : Ai grija ce spui auditoriului sau te poti trezi indirect responsabil de moartea multor oameni! - 7.6/10 mi se pare o nota mizerabila avand in vedere faptul ca este un film arhicunoscut. De la mine un 9.5

2 0