꽃파는 처녀

Dramă (North Korea)

Hak Pak, Ik Kyu Choe

Korean Film, Pak Bu San

31 August 1972

3 August 2020

Filmul , adaptarea cinematografica a unei celebre drame scrise de Il Sung Kim, cunoscut la noi sub titlul " Fata care vinde flori " descrie atmosfera plina de greutati, saracie si suferinta dintr-un sat coreean al anilor ' 30, sub dominatie japoneza, aflat in munti. Tanara si frumoasa Koppun se trezeste in fiecare dimineata devreme pentru a aduna "ierburi tamaduitoare ", cultivate si ingrijite de ea si flori salbatice aflate prin munti : azalee, flori rosii si ramuri inflorite de apricot pentru a incerca apoi sa le vanda ca sa reuseasca sa-i cumpere mamei ei medicamente. Tata nu are, a murit de saracie si necazuri, mama munceste din greu, abia tarandu-si viata, la familia Pae, surioara ei mai mica Sun Hi este oarba, oparita de cruda doamna Pae iar fratele ei, Chol Yong este in inchisorile japoneze de 6 ani pentru faptul ca a incercat sa-si ajute familia. Greutatile sunt tot mai mari, mama este din ce in ce mai bolnava, cateva cani de orez sunt obtinute cu greu si le este toata hrana. Cand cele doua fete reusesc sa-i cumpere cateva medicamente mamei, aceasta nu mai rezista sa traiasca si dramele se intensifical Koppun pleaca sa-si caute fratele dar vesti rele o asteapta, micuta Sun Hi este alungata iarna in padure dar ceva se va schimba in destunul fetei care vinde flori.

08.09.2018

Adaptarea unei piese revolutionare celebre, o drama in adevaratul sens al cuvantului. Se plangea la filmul acesta prin anii "70 de numa, numa! Povestea este plina de dramatism. In Coreea ocupata de japonezi , o tanara fata, Koppun vinde cu greu flori pentru a-si salva mama grav bolnava si a-si ajuta surioara oarba sa supravietuiasca.Necazuri, saracie, acte de cruzime, lacrimi ...pana cand revolutionarii preiau comanda! Sensibila interpretarea tinerei actrite, pe atunci Yong Hui Hong.

1 0

AsterX

08.09.2018

in primul rind fata se numeste Kotpun si nu koppun.2.Chol Ryong e numele fratelui.3.apricot se traduce cais isteato care ai scris comentariul daca nu stiai!descarca sub. de pe titrari.ro semnata AsterX si vei intelege abia atunci filmul!.probabil l-ai vizionat in traducerea amatorului care a facut-o anterior!fara suparare!filmul il am si-l pot da celor interesati la cal. mkv direct de la sursa(site coreean)

2 2

AsterX

08.09.2018

link : sper sa nu-l stergeti pt. ca e in cea mai buna var. http://www.mediafire.com/?c58h21hnzphte are 1,5 Gb si se vede superb!poate fi convertit in mkv.are hard subbed in eng.de aici am luat si eu filmul si l-am tradus cuvint cu cuvint pt. ca nu-mi plac traducerile a la Irina Margarina Dristor!

1 1