Horror (United States of America)

John Carpenter, Manuela Stacke

Katrin Milhahn

AVCO Embassy Pictures, EDI, Debra Hill Productions

8 Februarie 1980

30 Noiembrie 2020

<p align="justify">The Fog este povestea plasata intr-un mic orasel Antonio Bay, California, care sarbatoreste 100 de ani de la infiintare. Numai ca evenimentele de acum 100 de ani se vor intoarce sa se razbune si sa ii bantuie. Fondatorii orasului au complotat impotriva unor oameni care sufereau de lepra. Nava lor a fost ademenita spre stancile coastei unde nava in cele din urma, pe o vreme cetoasa s-a scufundat. Fondatorii cautau de fapt aurul acestora pentru a folosi banii la construirea orasului. Dar fantomele leprosilor de pe nava  Elizabeth Dane s-au intors si ii au in vizor pe toti cei care au complotat impotriva lor. Venirea lor este anuntata de o ceata deasa, care ii ascunde pana in ultimul moment cand incep sa ii atace atat pe cei vinovati cat si nevinovati.</p><p> </p>

green.teeth

08.09.2018

Mama si fiica, doua actrite superbe si extrem de talentate, joaca in acelasi film, ajuns clasic. Janet Leigh si Jamie Lee Curtis. Si, de asemenea, regia maestrului John Carpenter, ajuns la apogeu in acea perioada, dupa ce s-a lansat Halloween si inainte de lansarea filmului The Thing. Dar cu toate acestea, filmul nu e perfect. Ca si in Halloween, efectele vizuale lasa de dorit. Si nu putem invoca motivul ca ar fi vechi. De exemplu, Alien s-a lansat cu un an inainte... Si cu ce efecte... Maiculita! De asemenea, ce nu e tocmai excelent la acest film e scenariul, care mie mi s-a parut cam banal. Ma asteptam la ceva mai inovativ, original. Cu toate acestea, merita un 8. In curand ma voi uita si la remake. Sunt foarte curios daca acesta repara cateva din greselile originalului.

4 2

Deea.bloom

08.09.2018

cu adevarat un film care merita. in ciuda faptului ca este facut in 1980, iar efectele nu sunt foarte impresionante, filmul reuseste sa te inspaimante catusi de putin. actiunea este destul de ok, insa parca ma asteptam la ceva mai bun. ii dau un 8.

2 0

10_nut

08.09.2018