The Forger

Thriller, Crimă, Dramă (United States of America)

Philip Martin

Solution Entertainment Group, Freedom Media, Code Entertainment, Siren Digital - Hollywood

10 Septembrie 2014

24 Noiembrie 2020

<p><font face="Arial, Verdana, Tahoma, Georgia, Bitstream Charter, serif" color="#333333"><span style="font-size: 12px; line-height: 18px">Raymond Cutter, un falsificator de obiecte de artă, obține o eliberare timpurie din închisoare pentru a-i putea fi alături fiului său, Will, diagnosticat cu cancer. Cât timp se află în libertate, falsificatorul şi tatăl său sunt constrânşi de cei care au contribuit la eliberarea lui Raymond să participe într-un mare jaf al unui muzeu. Raymond trebuie să recreeze o pictură de Claude Monet și să o pună în muzeu în locul celei originale. Între timp, Raymond îi promite fiului său îndeplinirea a trei dorințe. Primele două nu reprezintă o provocare, dar ultima îl face să fie ezitant: Will vrea să participe la furtul tabloului.</span></font></p>

stricted

08.09.2018

Pelicula spune povestea unei drame emoționale a unui falsificator de artă pe nume Raymond Cutter (John Travolta), care își petrece zilele în închisoare pentru un furt , până când primește vestea șocantă că fiul său, Will Cutter (Tye Sheridan), are cancer veste care îl dărâmă emoțional. Face o înțelegere cu sindicatul crimelor pentru eliberarea sa timpurie. Conform acordului, el trebuie să recreeze o pictură de Claude Monet,să fure opera de arta originală din muzeu și să o înlocuiască cu cea falsă care trebuie să fie pictată în așa fel încât nimeni să nu observe. Deși pare imposibil în astfel de circumstanțe să poată reuși, el este totuși de acord ca să-și poata petrece timpul cu fiul său. După eliberarea Raymond merge direct acasă, unde tatăl său Joseph Cutter (Christopher Plummer) și fiul său locuiesc împreună.Îi acordă trei dorințe fiului său Will și ii promite să le îndeplinească pe toate. Primele două nu reprezintă o provocare, dar ultima îl face să fie ezitant. În a treia dorința,Will ii va cere să ia parte la furt și Raymond trebuie să modifice planul său pentru a face loc lui Will. Tatăl său, de asemenea, este de acord să participe in aceasta aventură și cei trei membri ai familiei se angajeză pe un drum periculos care se schimbă într-un thriller adevărat, amestecat cu o dramă de familie emoțională.

1 18

dan1954

08.09.2018

Nu-i un film rau de loc. Poate nu un film mare dar merita sa pierzi un ceas sa-l vezi. O poveste despre relația dintre un tată condamnat (John Travolta),i fiul său bolnav de cancer (Tye Sheridan) și bunicul (Christopher Plummer). Mi-a facut mare placere sa vad doi actori buni in actiune (Travolta si Plummer). Tatăl încearcă să îndeplinească o serie de dorinte ale fiul său pe moarte cu ajutorul bunicului. Un film impresionant pentru drama baiatului si interesant pentru solutia aleasa de tatal si bunicul lui spre a nu fi prinsi in urma furtului tabloului. E sigur ca am vazut filme mult mai bune, dar cu siguranta si multe mai rele. Eu va recomand acest film, merita vizionat.

2 0