The Forsyte Saga (2002)

6 Octombrie 2002

4 Decembrie 2020

<p align="justify">Filmul prezinta destinul a trei generatii apartinand familiei Forsyte, o familie din asa-zisa clasa de mijloc britanica ("middle class"), ai carei membri incearca sa faca fata tuturor incercarilor vietii. Remake a adaptarii cinematografice /1967a romanului "The Forsyte saga" a scriitorului englez Jon Galsworthy, filmul insista mai mult pe povestea de dragoste intre Soames Forsyte (Damian Lewis ), un aristocrat serios, amator de arta si Irene Heron (Gina McKee ), o tanara saraca, ramasa in grija mamei vitrege care vrea cu tot dinadinsul sa o marite cu acest om bogat. Tanara se casatoreste, dar iubeste un arhitect Philip Bosinney , care moare intr-un accident de masina, logodnicul nepoatei lui Soames: June. Dupa mult timp regaseste adevarata dragoste in tanarul Jolyon dar viata abia incepe cu greutati si ura, cu iubiri neacceptate, cu traditii in care apar povestile a fiecarui membru din trei generatii Forsyte.</p>

09.03.2009

In opinia mea, acest film e ca supa reincalzita de 4-5 ori cand se transforma in ciorba (o poti manca si acra-zici ca ai pus rosii)...Poate daca nu citeam romanul daca nu vedeam capodopera din 1967...acceptam dar asa... Actorii total diferiti de caracterizarea personajelor, insipizi, incolori si inodori, lipseste atmosfera vremurilor si farmecul povestii!

3 0

skorpion59

19.11.2012

Am pornit cu preconceptia ca acest film nu se va ridica la nivelul celui vechi si am gresit.E un alt punct de vedere,modernizat dar actorii isi joaca foarte bine rolurile.Nu sunt nici insipizi sau inodori cum sunt descrisi de Doina ,au un acel ceva britanic suta la suta ,o rigiditate conforma preceptelor victoriene,in care oamenii nu-si aratau adevaratele sentimente si daca o faceau erau considerati cel putin ciudati.O analiza interioara a unei familii bogate dar care are multe secrete si probleme ce nu trebuie aratate in public.Atmosfera vremii este redata in detaliu si o stiu foarte bine deoarece am studiat problema,personal.E adevarat ca personajul Soames este total antipatic si nesuferit dar asta era ideea,iar Irene,care la inceput mi s-a parut glaciala si distrata ,pe parcurs a devenit convingatoare si umana.Recomand acest serial !

0 1