The Fountain

Dramă, Aventuri, SF, Romantic (United States of America)

Darren Aronofsky

Regency Enterprises, Protozoa Pictures, New Regency Pictures, Muse Entertainment Enterprises, Warner Bros. Pictures

6 Septembrie 2006

2 Martie 2007

The Fountain este o odisee despre lupta de un mileniu a unui barbat de a salva persoana pe care o iubeste. Calatoria lui incepe in Spania secolului al XVI-lea, unde conquistador-ul Tomas Creo porneste in cautarea Copacului Vietii, cel despre care legenda spunea ca ofera viata vesnica celor care beau din seva lui. In anul 2000 Tommy este un om de stiinta ce incearca sa lupte cu cancerul care ii ucide sotia, in timp ce in secolul al XXVI-lea Tom este un astronaut care incepe sa desluseasca misterele vietii care l-au consumat mai bine de un secol.

jake

08.09.2018

Ce ar fi daca am putea trai pentru totdeauna. O poveste emotionanta incarcata de semnificatii ascunse si intrebari filozofice despre existenta noastra, despre semnificatia noastra, despre locul de unde venim si locul incotro ne indreptam, o dragoste ce nu cunoaste granitele timpului si inconvenientele ratiunii.

13 12

terente

08.09.2018

o calatorie in spatiu si timp ce va starni un val de sentimente coplesitor. Viata si moartea dezvaluite in deantregul. O poveste emotionanta pusa in trei planuri diferite. Sincer nici nu am cuvinte sa va descriu acest film, tot ce trebuie sa faceti este sa-l urmariti.

9 9

Patronu

08.09.2018

După aproape 7 ani de absenţă, Darren Aronofsky revine cu un nou film. Şi de această dată tânărul regizor a ales un proiect personal, intim, The Fountain fiind un film visceral, de regizor, ce nu va fi gustat de toată lumea. Desfăşurarea e greoaie, iar uneori ideile prea alambicate, filmul părând de-a dreptul confuz. Totuşi n-am putut să nu rămân vrăjit de frumuseţea şi simbolistica unor imagini, filmul fiind impresionant din punct de vedere vizual. Ambii actori au prestaţii deosebite, Hugh Jackman crescând mult în ochii mei după acest rol. Însă cel mai mult la acest film mi-a plăcut hipnotizanta muzică a lui Clint Mansell, ale cărui acorduri melancolice răsună şi acum în boxele de acasă. Per total, e un film greu de digerat pe care fie îl veţi dispreţui încă după primele minute, fie vă va captiva pe parcurs.

37 15