The Fox and the Hound 2

Aventuri, Animaţie, Comedie, Familie (United States of America)

Jim Kammerud

Walt Disney Television Animation, Hot Donut Productions

9 Noiembrie 2006

21 Ianuarie 2021

<p align="left">     Continuare a succesului Disney din 1981, ni se oferă acum noile aventuri ale celor doi prieteni, puiul de vulpe Tod şi Copper, un pui de prepelicar. De astă dată, cei doi amici ajung la bîlci, unde întîlnesc o haită de cîini, numită „Vagabonzii cîntăreţi”. Din trupă fac parte cinci cîini: conducătorul ei, Cash, primadona Dixie, Bunicuţa Rose şi gemenii Waylon şi Floyd. Toţi sînt foarte preocupaţi să cînte cît mai bine, căci urmează să apară un căutător de talente. Dar cînd Dixie se ceartă cu Cash, ea părăseşte formaţia, silindu-i să cînte fără ea, moment în care Cash îl descoperă pe micul Copper, a cărui voce suplineşte lipsa căţelei.</p><p align="left">     Dixie însă doreşte să-şi reia locul în trupă, astfel încît profită de faptul că Tod se simte neglijat de prietenul său pentru a concepe un plan prin care Copper să fie înlăturat. Numai că situaţia o ia razna şi întreg bîlciul este distrus, laolaltă cu şansele trupei de a fi remarcată. Mai mult, trupa este pe punctul de a se destrămă, cash şi cu Dixie nu îşi mai vorbesc şi, mai important, prietenia strînsă dintre Tod şi Copper pare să fi dispărut. Cum vor reuşi cei doi să se reapropie şi să salveze situaţia, aceasta este întrebarea.</p>

sinradu

08.09.2018

Mă enervează filmele care, sub pretextul că „fac un cadou celor mici”, vin cu idei răsuflate exprimate în forme răsuflate, profitînd de un succes anterior, de la care preiau numai forma (desen, culoare, personaje) - precum este cazul cu filmul de faţă. Oricum, un film de nişă, căci, la numărul mare de cîntece pe care le conţine, ar fi cam greu de tradus măcar acceptabil. Ca să nu mai amintesc de dublările stupide care se fac în România, ceea ce ar distruge şi infinitezimala picătură de farmec pe care (cel puţin teoretic) o conţine filmul.

1 1