The French Lieutenant's Woman

Dramă, Romantic (United Kingdom)

Karel Reisz, Gary Trousdale, Kirk Wise

Juniper Films

28 August 1981

30 Octombrie 2020

<div align="justify">The French Lieutenant's Woman spune povestea realizarii unui film a carui actiune este plasata in Anglia secolului 19, in care Charles, un om de stiinta logodit, se pregateste de nunta. Dar planurile nuntii sunt date peste cap atunci cand Charles se indragosteste de o straina pe nume Sarah, a carui melancolie o determina in cele din urma sa il paraseasca dupa o scurta dar foarte pasionala aventura amoroasa. Anna si Mike care joaca rolurile lui Sarah si Charles, se afla intr-o relatie paralela cu filmarile la filmul in care joaca amandoi rolurile principale.</div>

ghebala

08.09.2018

O interpretare de exceptie din partea Meryl Streep si Jeremy Irons. Trebuie neaparat vazut!!!

2 0

micasirenaramona

08.09.2018

Romanul omonim al lui John Fowles este de o calitate exceptionala, motiv pentru care filmul nu avea din start nicio sansa de a se ridica la valoarea acestuia. Cu toate acestea, ecranizarea nu a fost una slaba si a reusit chiar sa introduca cateva elemente de originalitate, la care se adauga prestatiile convingatoare ale lui Meryl Streep si Jeremy Irons. Eram curioasa cum va fi transpus pe marele ecran finalul triplu al cartii sau care va fi versiunea de final pe care o va selecta regizorul din cele trei posibile. Personal as fi preferat sa opteze pentru cea de-a treia varianta, care este cea mai dramatica, dar si cea mai credibila intrucat personajele masculine din romanele lui Fowles sfarsesc in general prin a fi seduse, arse pe rugul pasiunilor si abandonate de catre femeile inteligente, cinice si misterioase. Un plus din partea mea pentru ideea filmului in interiorul altui film ( procedeu similar cu naratiunea in rama ), macar datorita faptului ca ne prilejuieste sansa de a-i vedea pe cei doi protagonisti in dublu rol si de a trai alaturi de ei - in paralel - doua povesti de iubire damnate. Chiar daca interpretam finalul idilei dintre Sarah si Charles ca avand un happy-end, nu acelasi lucru se poate spune despre finalul aventurii extraconjugale a celor doi actori - Anna si Mike. Si pentru ca o ador pe Meryl Streep, il respect pe Jeremy Irons si sunt topita dupa autorul John Fowles, acord acestei pelicule o nota de 9.

9 2

Raluca92

08.09.2018

Este un film excelent care mi-a placut foarte mult! Mi se pare unul dintre cele mai bune roluri ale lui Meryl Streep care joaca impecabil impreuna cu un alt mare actor, Jeremy Irons. Un film captivant care merita vazut! Nota 10!

1 0