The Frighteners

Horror, Comedie (New Zealand, United States of America)

Peter Jackson

WingNut Films, Universal Pictures

18 Iulie 1996

14 August 2020

<p>Frank Bannister este un vanator de fantome, care in urma accidentului de masina care i-a ucis sotia, descopera ca poseda abilitatea de a vedea si a comunica cu fantomele.<br />Acesta impreuna cu trei fantome cu care Frank s-a imprietenit, escrocheaza oamenii din oraselul in care locuieste. Metoda lor este una simpla. Cele trei fantome bantuie casele oamenilor creduli, care sunt fortati apoi sa apeleze la serviciile lui Frank pentru a scapa de haosul creat de partenerii acestuia.</p><p>Afacerea merge bine, pana in momentul in care un spirit malefic incepe sa omoare oameni urmand un plan prestabilit, Frank impreuna cu prietenii sai incearca sa ii ajute pe oamenii urmariti de fantoma ugigasa.</p>

Allexandra

08.09.2018

sincer nu mi se pare chiar de groaza.

1 5

kirara

08.09.2018

Mie mi sa parut de groaza la unele scene,in care apare de nincaieri vreo fantoma mai putin "prietenoasa".Chiar daca nu sunt fan filme de groaza,filmul mia placut foarte mult deoarece joaca Michael J.Fox,si Trini Alvarado(asta in sectorul actorii).La capitolul senariu,nota 10 pentru poveste si schimbari de situatii(o poveste foarte interesanta).In ceea ce priveste grafica,wow,chiar un film care reuseste sa aduca un je ne sais quoi,in istoria cinematrografica. Dar nu este chiar un film care sa te faca sa sari de pe scaun,dar este totusi captivant si pentru cei ce nu sunt fanii genului groaza.Dar are si o poveste de dragoste care parca mai indulceste povestea.

2 1

cavanet2001

08.09.2018