The Gambler

Thriller, Crimă, Dramă (United States of America)

Rupert Wyatt

Paramount, Chartoff-Winkler Productions, Closest to the Hole Productions, Leverage

25 Decembrie 2014

26 Septembrie 2020

<p>Jim Bennett, un profesor de limba engleză care duce în secret o viață de jucator pe mize mari, este forțat să se împrumute de la un cunoscut gangster. Acest lucru va pune în pericol viața celor dragi lui Jim. În timpul scurt pe care îl are la dispoziție, el trebuie să patrundă în lumea interlopă și să riște pentru a nu pierde totul. </p>

Tot10ham

08.09.2018

Nimic demn de remarcat. Un film fad, un film pe care îl uiți imediat după vizionare.

2 4

08.09.2018

Dupa o pauza destul de indelungata, Rupert Wyatt se intoarce cu un film pe care eu il consider foarte bun. In urma cu 4 ani, acest regizor reusea o treaba absolut uimitoare in realizarea filmului "Rise of the Planet of the Apes". Din acel moment am ramas foarte uimit de nivelul creativ al acestuia si am astepat cu destul interes noi vesti despre viitoarele proiecte. Insa aceste vesti au intarziat sa apara si doar dupa ceva timp Wyatt a acceptat scaunul de regizor pentru acest remake. Personal consider acest film drept unul excelent in ciuda faptului ca nu a fost primit atat de grozav. Totusi acest aspect negativ si neinteresant nu ma impiedica sa scot in evidenta multe detalii ok pe care le am regasit in film. De la nivelul vizual pana la coloana sonora foarte buna, filmul m-a incantat cu desavarsire si mi-a starnit un zambet larg pe fata. Povestea chiar daca nu este originala, tot are capacitatea sa te atraga complet iar modul in care firul narativ evolueaza nu este deloc previzibil sau neispirat. Din primele cadre pana la sfarsitul genericului, am fost cuprins de actiunea filmului si pur si simplu nimic nu imi putea distrage atentia. Desigur la acesta maxima concentrare contribuie din plin si interpretarea excelenta reusita de catre Wahlberg sau bineinteles. regia foarte inspirata care surprinde cu un nivel vizual ridicat si multe cadre pline de semnificatie. De asemenea mi-a placut foarte mult si frumusica Brie Larson care are o prestatie care nu poate fi trecuta cu vederea. Iar scurtele aparitii reusite de John Goodman si Jessica Lange merita toata aprecierea. Filmul dispune de foarte multa tensiune, un dialog complex care nu se rezuma doar la scurte si goale replici rostite de personaje la fel de simple. In acest film lucruriile stau complet diferit. Personajul central este unul complex, plin de trairi emotionale si pe care ajungi sa il simpatizezi in multe momente iar uneori sa ii plangi de mila sau chiar sa il urasti pentru deciziile luate. Plin de personalitate si foarte inteligent, acesta reuseste mereu sa rosteasca niste replici bune, pline de semnificatie. Intereactiunea acestuia cu celelalte personaje este una care niciodata nu se rezuma la acelasi punct comun, aceasi intensitate... iar din acest aspect atat de interesant izvorasc credibilitatea, tensiunea, atentia, ritmul alert si dialogul excelent. Detalii care ii contribuie acestui film o valoare deosebita. Pentru mine The Gamble este un film mult mai interesant si mai grozav decat pare la prima vedere pe unele site-uri de specialitate. Am crezut in potentialul acestui film inca de la inceput si chiar nu ma indoiam de valoarea acestui film. Chiar nu imi dau seama cu ce acest film a gresit sau a dezamagit. Pentru mine nu exista asa ceva. Iar astfel nota 9 este primita cu multa corectitudine si astept in contiunare noi filme din partea acestui excelent regizor britanic. Recomand cu foarte mare incredere acest film si sunt sigur ca chiar nu il veti gasi asa dezamagitor cum pare la prima vedere. Ma bucur nespus ca am ales vizionarea acestui film si intr-o mare masura sper ca macar cineva sa mai asterne cateva cuvinte despre aceasta realizare cinematografica.

4 1

andystarx

08.09.2018